Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedenom og hjem
  • #1   15. jan smiley

• #2   15. jan Har man vidst ikk kunne længe

• #3   16. jan de er vist igang med at afvikle rcg og alle de andre gallerier, syns jeg høre det samme andre steder også

• #4   16. jan Skriv til mailto:support@heymate.dk og hør hvad der sker.
    Der er ingen chance for at “de læser med her” og ændrer noget.
    Selv på BG hvor der fortsat er lidt aktivitet, der er video også inaktivt nu.

• #5   18. jan ØV, det er da nederen, skal man så på X?

• #6   18. jan Nej så skal man blive hjemme i sin kælder, grave alt sit rc ned ude i haven og vente på russerne kommer??

• #7   18. jan En skam at den eneste "rigtige" platform for vores hobby er i fare for at blive lukket.
    Jeg gider ikke alt det so-me fims.

Så bliver det kun de udenlandske forumer jeg vil rumstere på.
    I teorien kunne man vel oprette en dansker gruppe/tråd på en af de gode udenlandske steder, spørgsmålet er blot om folk vil bruge det og støtte op om det.
    Vi er ikke mange tilbage herinde men man kunne jo godt give det et forsøg hvis man kunne blive enig om hvilket forum man ville benytte.
    Personligt bruger jeg mest selv https://www.rctech.net/forum/
    Jeg har forsøgt at oprette en gruppe, her er et link til den og hvis i er brugere på forummet må i gerne se om ike i kan melde jer ind i gruppen.
    https://www.rctech.net/forum/groups/danske-rc-entusiaster.html

Hvad er jeres tanker?

• #8   18. jan Det tænker jeg godt man kunne... Er dog usikker på om folk vil følge med der over

• #9   18. jan Jeg frygter det samme Rene, men der er kun et at gøre og det er at forsøge.

Har som nævnt forsøgt at oprette en gruppe på et andet forum og folk er velkommen til at melde sig til.

https://www.rctech.net/forum/groups/danske-rc-entusiaster.html

• #10   18. jan Ja det tror jeg desværre

• #11   19. jan Jeg syndes det ser ud til at være en bedre idé end "rc-galleri" som det kører lige nu.
    Er det måske en mulighed at lave en hjemmeside her i Danmark som man kan få op og køre?
    Jeg har absolut ikke kendskab til hvordan, eller om man kan lave en tilsvarende hjemmeside som rc-galleri uden problemer, da det ligger uden for min viden. Men det er der sikkert andre herinde som har bedre kompetencer til at svare på end mig.
    Men uanset hvad er det vigtigste for mig at man kan undgå at være på "so-me"....

• #12   19. jan Sean H.

Hvis der var nogen som lavede en side som galleriet her så ville det jo klart være at fortrække.

Det bedste ville naturligvis være hvis der kom nogen og overtog hele platformen for at drive den videre uden at drukne den i reklamer eller på anden måde splitte den ad og hvis der så kom gang i den som i "gamle" dage så kunne det være super fedt.

Vi kan jo hurtigt blive enig om at det er det bedste RC forum vi har her i DK.
    Eller er det kun mig som tænker dette?

• #13   19. jan Personligt har jeg ikke set en reklame på galleri siderne i årevis, det har jeg en blokker der klarer. Som jeg husker det er siderne tæt på ubrugelige uden.
    Et nyt web baseret forum kan næppe hverken tiltrække eller holde på med end 5-15 folk.
    Det er jo ikke den manglende mulighed for video der har flyttet folk, det skete for snart mange år siden.
    Vil man holde liv i siden, så brug den. Det er der vist forsøgt og opfordret til mange gange - uden ret meget held.

• #14   19. jan Vil give Jan ret.... De folk som er flyttet her fra vil man ikke få med over på et nyt forum.

• #15   19. jan Jan, det er sandt jeg har heller ikke set en eneste reklame i årevis også fordi jeg bruger div. blockere. Det er skønt man har dem.

Nej toget er jo nok kørt, desværre. Men så må vi der er tilbage jo bare holde ved så længe det er muligt.

• #16   19. jan vi kan jo altid hvis vi skriver på nogle andre steder sige svaret er fundet med chatGPT via RCgalleri

• #17   19. jan Det er da lidt ærgerligt at galleriet er nået hertil hvor det er nu med aktivitet i forhold til for 5 år siden...
    Men da jeg ikke er helt vild med de sociale medier og derfor aldrig bruger dem, bliver jeg faktisk lidt nysgerrig på om det også der er tilbage gang på disse medier når det gælder RC-hobby?
    Tænker bare på om man er lidt af en "uddøende race" i forhold til ens egen interesse for RC da det måske ikke fanger ret mange folk mere som det har gjort tidligere?

• #18   19. jan Tror der er folk og interesse nok for RC for se bare på hvor mange grupper der er på FB, desværre er det bare derfor vi er nogle der ikke gider der over, fordi der er for meget blandet og det hele roder tundt.

• #19   20. jan #RK-RC / Rene Knudsen

Det er der hvor du, og andre, ved mere om de sociale medier end mig. Jeg er ikke på nogen måder klar over hvad der sker derinde eller hvordan deres forummer er sat op. Men jeg syndes personligt bare at tendensen uden for "so-me" er at der sker mindre og mindre når det gælder RC.
    Det er det samme når det gælder de fysiske butikker i Danmark. Dem bliver der også mindre og mindre af i forhold til for bare 10 år siden. Det er nok tvivlsomt om der kan drages nogen paralleller imellem manglende folk på RC galleri og dem, men faktum er i hvert fald at der nærmest kun er RC kongen og Hobby-Karl tilbage som stadigvæk kan få det til at løbe rundt med butiksåbninger. I hvert fald hvis man ser på det med øjne vedrørende RC-biler i en bedre kvalitet.

• #20   20. jan På Facebook er der gevaldigt gang i RC der er de første 30-40 næsten ens grupper til køb og salg, mærke og model grupper, 1/10, 1/8 grupper for forskellige mærker og modeller.
    Der er en crawler gruppe for nærmest hver en by eller område, for nogen flere.
    Vi bruger selv Facebook til hyppigt at arrangere ture, der er direkte funktion til oprette og invitere til en begivenhed.
    Vi kører med Crawler hver 2/3 uge en flok “ældre mænd”.
    Forstår fint folk der ikke mangler det cirkus på den salgs medier. Man kan jo dog bare lave en profil der hedder “Onkel Banan” hvis man vil kigge med. Herfor behøver man ikke tilføje moster Oda og sin falske fætter fra Køge.

profilbillede
  • #21   20. jan takk for oplysningen, men brugte i sin tid rcforum og rcfreaks, som info til rc og bruger nu rcgalleriet. Men hvis der ikke er flere så giver det nok ikke mening, men lad os nu se, det vil tiden vise, håber at denne side vil bestå. dette galleri har nok svært ved at bestå i forhold til de andre platforme.

Kommentér på:
Nedenom og hjem

Annonce