541 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Beskyttelse mod sten og snavs? (rem) Beskyttelse mod sten og snavs? (rem)
Jeg syntes ikke helt jeg kan finde den rette TC bil med kardan træk. Så må nok hoppe på de TC biler med rem i stedet for.
Men er det muligt at få en form for undertray til de forskellige TC 1:10 biler, så man undgår at få snavs op den vej? Og hvad kan man gøre for at beskytte remme for sten og snavs oppe fra?
Da jeg ikke skal køre banekørsel, vil jeg ofte komme til at køre steder hvor skidt og sten er et problem for biler med rem.
Modtager med glæde diverse tips og tricks. Gerne til specifike biler.
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.621
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 78 Svar: 762
maj 2008
Nu søgte jeg på det. Men fandt ikke noget der svarede på mit spørgsmål. Det er lige det med at finde de rette søgeord.
Grunden til jeg var lidt øm, er at jeg syntes remmen på min gamle Cyclone blev rimelig "stenet" til. Men kørte aldrig videre med den. Så har da heller ikke oplevet "nedbrud" af den grund.
Men det kunne da være man bare lige skulle prøve at lave et undertray af noget lexan. Og så evt. nogle "skærme" som kan holde det værste skidt væk.
maj 2008
maj 2008
Som sagt er det ikke bane den skal bruges til. Men den skal være holdbar til store motorer. Og så selvfølgelig køre rimeligt.
Beskyttelse mod sten og snavs? (rem)