{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bec
  • #1   2. jan 2009 okay så må du nok lige se den når der kommer nye billeder op af min båd for jeg er lidt grøn i det med så meget udstyr i hehe

der kommer snart billeder op............

"Ghost"

• #2   2. jan 2009 BEC er en Batteri Eliminator. (BatteryEliminatingCircuit)

Den gør at du kan bruge et kørebatteri på f.eks. 11 volt til at levere strøm, til modtager/servoer der kræver 4,8V eller 6V

en BEC er ofte indbygget i en Speed Controller, men specielt de kraftige Speed Kontrollere(40A+) er ofte uden BEC, så der kræves der en seperat BEC/UBEC for at levere strøm til modtager og servoer, eller et seperat batteri til modtager og servoer.

BEC'en kobles til kørebatteriet med et Y-Kabel, hvor den ene del går til batteri, den anden til Speed Controller og den 3'dje til BEC.

en BEC i løs vægt kan fås i størrelser der leverer meget mere end de 2A til 3A som en BEC indbygget i en speedcontroller leverer.
    Hvis du har mange servoer eller kraftige servoer (10kg/cm og mere) så skal du bruge en BEC der er kraftigere end det en Speed Controller er født med.
    Bed evt. om vejledning der hvor du køber dit udstyr.

• #3   2. jan 2009 det er købt brugt men jeg er bare lidt langsom til og fatte tingende tror jeg heh ved ik så meget om det men er i dialog med sælger også så alt i alt må jeg vil bare læse og læse hvad i skriver så tænder lyset nok i pæren på et tidspunkt heh ............

men blev også bare sat ind i det hurtigt hvordan man gør det hele og man glemmer nogengange noget når det er nyt det hele heh..........

men tror der ringede en klokke da du sagde hvordan man gør det kan huske noget af det samme sagde sælger så jeg skal bare lige hehe hmm...

mvh. "Ghost"

Kommentér på:
Bec

Annonce