586 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Helikopter/flyveklub omkring Hjørring Helikopter/flyveklub omkring Hjørring
Jeg er forholdsvis ny indenfor r/c helikopter verdenen, har fløjet ½-1 år med Lama V3.
Jeg vil gerne høre om der er en flyveklub eller lignende nær Hjørring, hvor man kan få hjælp, vejledning, hygge osv.
Her tænker jeg også på, hvor man skal være meldt ind, for at være dækket ind rent forsikringsmæssigt, hvis ens helikopter nu fik skadet et hus, bil eller lign.
Kenneth
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 524
vi kører mest med 1/8 buggy'er på "vores" bane nede i bunden af vores mark.
den er rigtig god / fin med køretårn og hop osv..
og der kommer folk fra det meste af vendsyssel.
og der er et par hoveder her der også har fløjet lidt. ja oz med bilerne.. men oz med flyvere..
så du kunne jo evt kigge ud.
vi kører ik her om vinteren.. men der er stemning for hyggelige "skrueaftener" hver onsdag aften fra kl ca 18.00 til ??
der er kaffff på kanden og så skiftedes vi til at ha kage med..
så du kunne jo kigge ud med grejet..
og hvis det er.. så tror jeg da oz der ville være mulighed for at flyve lidt her... der er ingen højspændings ledninger i luften mere...hehe
mvh Michael.
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
ved godt du mener det godt, men går ikke ud fra medlemsskab af tårs raceway giver dig forsikring osv med i prisen..
hvis man vil flyve skal man ud og flyve i en klub, det er det eneste der giver dig forsikring, og hvor du ved det er helt lovligt og flyve, der skal være 100 meter til nærmeste bygninger osv..
så hvis man vil igang med at flyve er det eneste rigtige og finde en klub på www.rc-unionen.dk
der er klubber i følgende byer nær dig
hjørring, flyvepladsen ligger ude ved stranden mellem vidstrup og lønstrup
brønderslev
pandrup
frederikshavn
aalborg
så det er bare og komme ind og se på dem på www.rc-unionen.dk og find den som du helst vil flyve i..
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 524
Michael.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 8 RC-enheder: 8 Emner: 63 Svar: 121
Helikopter/flyveklub omkring Hjørring