{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

niveau RCg Indstemning {{forumTopicSubject}}

Jeg synes RcFalleri's rcenheders niveau er faldet Meget. Vi kan da snart ikke komme længere ned. Det jeg mener er at folk bliver stemt ind hvis de har en dyr bil som ikke engang opfylder kravene / man bliver stemt ind med 3 linjer som tekst og Slørede Billeder. Gør dog Noget ud af rcenheden det er der for det hedder rc(GALLERI) man foventer nogle gode billeder hvor man kan se hvad der er på. Da jeg fik min Bruger her på rcgalleri der skulle der meget til at komme ind men jeg synes at det er blevet alt for let nu. Jeg har personeligt strammet op i min stemme men godkender selvfølgelig hvis alt er iorden. Men jeg synes i andre skal tænke lidt over det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  niveau RCg Indstemning
  • #1   28. jan 2009 jaa sys og det er blevet noget slapt en fg kan komme ind med 2 billeder og 5 linjer tekst mends en bilka bil ikk kan komme ind med 10 rigtige gode billeder og en masse tekst

• #2   28. jan 2009 Jeg er mere end enig. Jeg ved godt at nogen måske mener at min seneste oprettelse har for mørke billeder, men på min skærm er de ganske fine og som de skal være - og de bliver alligevel skiftet senere, så I don't care. Men ja, er enig i at der kommer flere og flere "lorte"-oprettelser. Men vi har diskuteret det før, og kan blive ved med det til vi dør - det ændrer sig ikke, så vi må bare lære at leve med det.

• #3   28. jan 2009 i bliver ved med at brokker jer over at det er for let, eller for svært at få en enhed ind... jeg er ved at være lidt træt og høre på:)

• #4   28. jan 2009 dette er en endeløs diskussion men det er rigtig at de "dyre og mere profesionelle biler" har mere ret til at være her end andre med mindre og billigere biler ikke må få adgang

• #5   28. jan 2009 det er pga. af alle de små børn og alle deres kinabiler!

• #6   28. jan 2009 hmm martin tror de mindste jeg har set her inde er nok 11 år så små børn det vil jeg ikk kalde det men det er altså heller ikk altid dem det er ligesom der er mange dansker der siger at det er alle perlerne der ødelæger alt i danmark men det passer jo heller ikk smiley

• #7   28. jan 2009 nej smiley det kan du have ret i.. smiley

• #8   28. jan 2009 ;);) hehe

• #9   28. jan 2009 chris j

jeg kan høre du ikk har boet i farum

• #10   28. jan 2009 æv den så jeg ikk.

• #11   29. jan 2009 Nu det atter er bragt på banen... Se her.: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=26404 Hvadf..... har det med RC at gøre.... der kører på skinner og er styret af strøm fra en strømforsyning via kabler... Det næste der kommer ind er vel Kabelstyret biler....
    RC står for RADIO CONTROL.... altså fjernstyret.....
    Men i den sidste ende er det jo os som bruger der bare må stemme anderledes....

• #12   29. jan 2009 Et model tog er jo i bund og grund også fjernstyret og vi har jo som Kasper pointere en katagori som hedder tog på galleriet
    Så længe at toget er elektrisk og ikke et briotog (håndskubbe version) såh er det fint med mig

• #13   30. jan 2009 Jeg er klar over at der er en katagori der hedder TOG og det er som det er. Jeg fatter bare ikke hvad det har med "fjernstyring" at gøre. Alt foregå via kabler, så hvor er det lige RC indgår???? For mig er det ikke et problem, jeg nævnte det bare nu emnet atter var oppe. Der er nogle som også kunne tænke sig en katagori ang. modelbiler, men det blev også haglet ned, men jeg kan ikke se forskellen iht. RC... jo tog er elektrisk men det hedder jo ikke elektriskgalleriet elller???
    De RC enheder jeg ikke syntes hører til herinde får en nej stemme og dem der er velkommen får en ja stemme, og afviser jeg giver jeg ofte en forklaring.
    Hvad er RC for Jer ???????

• #14   30. jan 2009 Jeg vil jo stadig sige at selv en togbane er RC det står jo for både Remote Control og Radio Control
    En togbane er det man vil kalde for Remote Controlled da man jo styre de forskellige togsæt fra en styre/kontrolpult det gælder jo både analog og digitale anlæg men hvis man ser hva de store digitale anlæg kan så er det jo på højde med en sender med 4 eller flere kanaler.
    De kan jo styre alt fra lys, lyd og røg og hva ved jeg.

Radio controlled er jo så alt det hvor vi bruger en trådløs sender til at sætte en enhed i bevægelse som fx. biler,både, fly og motorcykler og hva man ellers finder på at smide en modtager og servoer i for at kunne styre det.

Det er min ide om de forskellige former for RC, andre har sikkert en helt anden opfattelse. Sådan er vi jo alle så forskellige heldigvis smiley

Kommentér på:
niveau RCg Indstemning

Annonce