307 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Hvilken bil? Hvilken bil?
hej ..
jeg er virklelig i tvivl hvilken bil jeg skal købe.. ?
(link fjernet)
(link fjernet)
http://www.morfars.dk/rc/nrb3-nitro-buggy-p-3453.html
.. nogen der kan give ris og rus til disse biler?
tak på forhånd.
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 3 Emner: 7 Svar: 26
PS Køb den første (:
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
så af de tre valg er det klart nr 3 jeg ville vælge.
at købe biler i udlandet er for de erfarne brugere som selv kan rode og mekke med det. hvis du ikke er en haj så er det smartest med køb i dk så du kan få support på den bil du køber.. koster alligevel en del at sende en bil retur til england. jeg selv er typen som ikke kan bytte en bil på garanti ordning da jeg altid splitter skidtet ad og modificere lidt på det og så er garantien jo væk
synes desuden det er vildt man kan få en 1.8 buggy i dk til under 2kg som ruller.. den slår til enhver tid en revo og en e-maxx med samme motor opsæt. forudsat at det er på bane selvfølgelig
men held og lykke med nitro
mvh k
jul 2008
Der er ingen problemer og købe biler i udlandet?
jul 2008
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 18
jul 2008
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 151
Det er klart sjovere med en 1-8 men den fylder også mere. Til den pris i DK og med en GO 21. motor så er man rigtig godt kørende. Du skal bare sikre dig at du kan få reservedele til den.
Kristian er inde på noget. Et er at få råd og vejledning over mail og telefon fra UK, noget andet er hvis det ikke lige virker for dig så er det noget nemmer at køre ned i forretningen og få personlig hjælp. Hvis alle køber deres biler i udlandet så lukker alle vores hobbypusher og så er det ikke muligt at hente reservedel og kører igen i morgen. Men det er op til dig.
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 18
Hvilken bil?