{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1:10 HPI E10 vs. Tamiya TT-01 vs HBX.
  • #2   7. mar 2009 E10 = Jeg har ingen erfaringer med den selv, men jeg har ikke hørt specielt godt om den rundt omkring

    TT-01 = Super fin begynder bil. "D" modellen er at anbefale, da du sparer mange penge på hop-ups der sidder på den standard

    HBX = Prisen og kvaliteten hænger sammen her, så det er lidt noget junk



  • #3   8. mar 2009 HBX'en er "entry-level", altså den er til begyndere, eller folk der vil have noget billigt der kan køre. Den almindelige HBX Evo / Skyline, skal bare have nogle hårde driftdæk på, og så drifter den nogenlunde. Med det rigtige setup og den rigtige kører, kan den faktisk drifte ret godt i forhold til prisen..

    Hvis du vil bruge lidt flere moneter og bare have noget der spiller, skal du vælge E10'eren.
    Den drifter GENIALT ud af kassen, og den behøver ingen hop-ups for at være god. Selvfølgelig kan man opgradere som man lyster, men det er ikke max nødvendigt..

    TT-01'eren skal have en del hop-ups før den drifter godt.. Ud af kassen er den ikke noget specielt, og for at være ærlig drifter den ikke specielt godt. Med lidt opgraderinger kan den komme op på et niveau hvor den overgår de fleste biler i den klasse. Dog er den ikke ligeså god som fx. en HB Cyclone S, men til gengæld ser den pissefed ud med alt det alu man har fået købt til den smiley
    Dog vil den aldrig komme op i samme klasse som en TA-05, Cyclone osv.


Kommentér på:
1:10 HPI E10 vs. Tamiya TT-01 vs HBX.

Annonce