593 visninger
|
Oprettet:
Elmotor til EZ start {{forumTopicSubject}}
nogle der ved hvor man kan få en ny elmotor til EZ start på traxxas biler?
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 55 Svar: 543
Det ville hjælpe mange hvis man lavede en god !
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 525
nov 2006
Følger: 63 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 274
Det er latterlige kommentarer som disse der gør RCG til en børnehave, så tag nu og gør noget positivt istedet, og indsæt et link til en Traxxas forhandler, og ikke bare komme med sure opstød.
Hvis Christian s har brug for hjælp, så er oversrkiften absolut passende til emnet.
Christian s - kig hos de forskellige traxxas forhandlere (eller send email til dem)
morfars.dk
rcsiden.dk
b2bonlineshop.dk
holte-modelhobby.dk
nyrc.dk
m.fl.
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din RC enhed og en god overskrift vil være: “Hvad er min RC enhed værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min RC enhed”.
Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.
Karsten
apr 2004
Karsten
nov 2006
Det er skam ikke fordi at vi ikke er enige i dette, blot min mening, da vi hver eneste dag, ser indlæg hvor folk skriver latterlige kommentarer bare fordi de ikke syntes overskriften er perfakt i deres øjne.
Jegt fatter IKKE hvorfor folk så ikke kan være lidt mere fleksible, og så hjælpe andre på en pæn måde, og evt. pænt og høfligt gør dem opmærksom på overskriften.
DET er præcist den opførsel, som gør RCG til en børnehave, istedet for at være et positivt sted, hvor alle hjælpe alle.
Og som reglerne siger, at kan HA'erne ændre en oversrkift hvis de syntes den ikke er ok, men hvorfor ser vi så ikke noget mere til dette, således vi kunne undgå de tåbelige kommentarer.
Ja, måske burde en person på 18år kunne lave en bedre overskrift, men helt ærligt, de folk som så indsætter deres tåbelige kommentarer burde bestemt også have forståelse for hvordan man opfører sig.
Istedet for at rakke ned på mandens overskrift, så tag dog og ændre den, så han kan få den hjælp han søger.
apr 2004
Hvis jeg skulle sidde og rette alle de overskrifter som du selv skriver, ja så kunne jeg ikke sidde og lave andet, det lærer folk ikke en dyt af, så er det for nemt at nå ja den retter HA jo, så jeg skriver bare "hjælp"..
Folk ER ikke mere fleksible, da der ikke er noget mere træls(jysk ord) end og sidde og søge efter noget man har læst på et tidspunkt, og at man så ikke kan finde det da overskriften var HJÆLP !..
Havde den feks været "ny elmotor til EZ start" Ja så havde det jo ikke taget lang tid og finde..
Folk må lære det på et tidspunkt, om det så bliver på den bløde eller den hårde måde, ja det må vi jo så se til.
Det er da netop en børnehave at folk ikke bruger 2 sek på og lave en sigende overskrift !
Karsten
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 55 Svar: 543
Men jeg vil også mene. At hvis folk tager sig tid til at lave en ordenlig overskrift, så kan andre også bruge det.. Folk kan jo ikke bare søge på hjælp og så få sig et svar ?
At folk ikke tager sig de 5 sekunder på at lave en ordenlig overskift. Vil børnehaven måske forminskes..
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Tolerancen kan vi hurtig blive enig om, men hvis folk skiver ”Hjælp” eller ”Se her” forbeholder jeg mig retten til at drille lidt før jeg svarer på spøgsmålet
Kan man ikke det, eller bliver folk sure over det, er der virkelig lavvande i tolerancen
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 689
måske det ville hjælpe på folk hukommelse hvis der blev delt lidt "frost-bøder" ud til det dårligste overskrifter så som “Se her”, “hjælp” eller måske retter HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! som tit er oppe
nov 2006
Der er såmænd ikke nogen tvivl om overskriften (det skriver jeg jo også længere oppe), men det er folks måder at reagere på, bare fordi de ikke syntes overskriften er god.
Netop sådanne indlæg er uden tvivl noget der kan skræmme nybegyndere væk fra RCG, og det jo ikke meningen.
Istedet for at komme med dumme kommentarer om en overskriften, så svar da på personens indlæg, og evt samtidig gør vedkommende opmærksom på pverskriften, dette vil give folk en klar positiv oplevelse på RCG, istedet for at vi gang på gang ser (ofte de samme personer), tåbelige kommentarer, som intet har med emnet at gøre.
apr 2004
Du er velkommen til at melde dig hos Hovedadmin hvis du er SÅ utilfreds med HÁér, det kunne jo være du kunne få en tjans,
Alle tror åbenbart det er een dans på roser..
Karsten
apr 2004
Karsten
apr 2004
så er der da også sommetider man ikke er tilfreds med hjælpe admins arbejde..
Kan jeg tro andet ?
Karsten
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 2 Svar: 15
Christian S.
Du kan købe den hos Holte-modelhobby.dk
apr 2004
Mandens tråd, ja som han ikke engang gider svare i, trods han har været online.. Jeg tror nu nok han overlever..
Karsten
Elmotor til EZ start