Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  associated RC8
  • #1   11. apr 2009 du kan altid bare konvertere den til brushless så har du ikke den tank og bekymre dig over smiley ellers kan lim og lidt gaffa måske være vinderen?

• #2   11. apr 2009 til brushless??? det ville da være at synke dybt.. Rigtige mænd bruger en motor og ikke sådan en ELert...

Prøv at lime den, det værste der kan ske er at du har nitro ud over det hele, så kan du ikke leve mned det, så ville jeg nok lade være og få bestilt en ny.. Hvis du har reservedels nr kan man tit google det hvis du ikke kan finde en forhandler....

• #3   11. apr 2009 nja morten brushless har meget mere power og mere køreglæde og man får et glad nabolag og det er miljøvenligt smiley

• #4   11. apr 2009 Mere Power??? hvad har det med pointen at gøre.. en nitro har rigligt på en bane, det skal også kunne komme i jorden, men det er da måske lidt hurtiger, men det kunne ikke få mig til at skifte, der er motor sport over det her og med EL??? virker lidt som noget for børn i min bog :O)
    Miljørt?? hvad er problemmet da med det kommer ud, hvilke stoffer er et problem i naturen??? og hvad med lipo? kan man bare smide dem i naturen da?

Sorry for OT

• #5   11. apr 2009 ja mere power smiley skriv til mig hvis du kan få en nitro revo til at reagere som denne bl revo : ) http://www.youtube.com/watch?v=_2dIbCChhuc
    miljø var nu mest som en joke men nitro biler udlader jo co2 hvilket el ikke gør : )

• #6   11. apr 2009 hehe oki.. Ja for CO2 er ikke forurening med en del af vores atmosfære uden det ville vi have et problem.. Jeg kunne fortælle dig rigtigt meget om hvorfor dem der snakker løs om co2 tager fejl om hvad der er skyld i det, men tror ikke vi skal komme ind på det her, så ender vi vist med at ødelægge tråden mere af end vi allerede har..

Jeg er udmærket klar over at en ELert kan være hurtiger, men personligt kunne jeg ikke være mere lige glad, jeg elsker lyden af en rigtig motor istedet for el.. og på banen er forskellen slet ikke så stor som på en lige vej hvor man bare hjuler frem og tilbage..Samtidigt er der også meget få der køre EL 1/8 seriøst hvilket vil sige at man kan ikke køre med om DM osv

Endnu engang sorry :0x

Hvis du vil mere så tag den over PM

• #7   11. apr 2009 prøv og flyt jeres diskution hend i børnehaven hvor den høre til, og det krever strøm og lade batterir til en el bil, og der er mere miljø afald i en el bil så hvoffer snakker du om co2, lader du din el bil med solceller, og er dine batterier lavet a øko bambus,
    og har bestilt en ny, men der går nok 10-12 dage før den kommer,

• #8   11. apr 2009 vi har jo også lige flyttet diskotionen som du nok kan se men nu blander du dig jo ind i den....

Kommentér på:
associated RC8

Annonce