Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JAMMIN det samme som hong nor
  • #1   12. apr 2009 ja har undret mig over det sammen !! tror det er nogle forskellige firmaer det køber rettighederne til at fabrikere den model og sælge dem under deres eget navn, bare model navnet holder.. for. eks x1xcr som hong nor´s ..

ved hyper 9 bliver også lavet af forskellige ,.

er det sådan det er .. og hvad med kvalliteten .. er det den sammen ?

hvis jeg er rigtig på den ;P

• #2   12. apr 2009 Jammin og Hong nor er det samme.
    Jammin er det amerikanske "navn" - Ligesom med Toyota og Lexus...

• #4   12. apr 2009 CE, Toyota og lexus er forskellige mærker, Lexus er luksus toyotaer..

Mere som Vauxhall i UK og Opel andre steder

• #5   12. apr 2009 De sælges under mange forskellige navne, men det er Hong Nor der laver dem. De sælges i tyskland som Jamara og i USA som Ofna Jammin osv.

• #6   12. apr 2009 Det var mig der ikke var helt skarp smiley
    Men der er da nogle Toyota modeller der er magen til Lexus (Eller omvendt) Toyota Soarer er så vidt jeg husker magen til en Lexus SC300. Og det samme med Toyota Altezza og Lexus IS220.

Sorry for OT..

• #7   12. apr 2009 så resavedele passer på hinanden fra de forskellige navne?

• #8   12. apr 2009 CE....Det sidste skal jeg ikke kunne sige. Men det er i hvertfald rigtig nok at Toyota og Lexus er forskellige biler.
    Enkelte mærker og modeller er dog de samme. Se nu bare på Citroen og Peugeot (Eks. Partner og Berlingo) Men sådan er der så møjt :o) Sorry for mere OT.

• #9   12. apr 2009 Jeg mener at have læst jammin bare er et firma der samler bilerne evt fintuner dem lidt, Hong Nor laver dem og så kan de andre købe og samle.

• #10   12. apr 2009 Henrik L: Ja delene er de samme.

Jay "Jammin" Halsey har været med til at udvikle bilerne for Hong Nor. Det er Hong Nor der laver dem.

• #11   13. apr 2009 Nej Thomas..

Det er 100% samme bil.. Hongnor navet virker bare ikke i USA derfor skiftede de navnet.. Der over skal navnet lyde sejt ellers sælger det ikke...

Kommentér på:
JAMMIN det samme som hong nor

Annonce