728 visninger
|
Oprettet:
Start fly . {{forumTopicSubject}}
Heya , nu hvor det er sommer ville jeg gerne prøve at flyve.
Isteden for at køre på jorden .
Så tænkte jeg på om nogen af jer kunne foreslå et godt begynder fly ?
Hvis nogen af jer har et til salg brugt har jeg en Savage jeg gerne vil bytte med - ? (:
TAK ! (:
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 64 Svar: 177
Jeg skal ikke gøre mig klog på flyvning da jeg selv er i opstartningsfasen,har vel fløjet et par md.
Jeg har dette her fly http://hobbyfly.com/en/airplane-47/rtf-airplanes-beginner-215/hawksky-rtf-brusless-version-3308.html
Og det kan altså tåle nogle tæsk jeg har nok styrtet med mit minst 50 gange men jeg limer det bare sammen igen og så flyver det som nyt,det ser ikke nyt ud mere men det virker.
Jeg vil ikke købe noget andet før jeg kan styre det jeg har 100% .
Jeg ved ikke om det bare er mig der har haft og stadig har begyndervanskeligheder men det er satme ikke noget man bare lige lære på 1/2 time skal jeg lige sige,jeg var lige ved at opgive at lære det men så pludselig så var den der og flyet blev i luften så nu skal jeg bare lære at styre det 100%,kan oplyse det går frem af hahaha.
Jesper
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 152 Svar: 422
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 16 Emner: 33 Svar: 115
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
okt 2006
Følger: 77 Følgere: 73 RC-enheder: 11 Emner: 28 Svar: 150
hilsen michael.
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 17 RC-enheder: 3 Emner: 64 Svar: 177
Nu jer der har eller har prøvet Hawsky har i oplevet at der har været problemer med rækkeviden?
Har nemlig fundet ud af at min kun rækkede ca 50-60m,vilken også kan forklare mange af de styrt jeg har haft (Ja ja jeg prøver ikke på at finde dårlige undskyldninger til mine styrt haha)
Jeg har sat en ny modtager i og det hjalp.
Jesper
Start fly .