855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Blade 400 eller hvad ? Blade 400 eller hvad ?

Hej drenge

EFter af have snust til RC heli verdenen er jeg sku gået hen og blevet pænt hooked på at prøve noget størere. Jeg har som I kan se i min profil en Blade Mcx og hvis jeg selv skal sige det er jeg blevet ganske god til at styre den. Det skal dog siges at jeg godt ved at den er nem at flyve med, men styringen er dog den samme som på en "rigtig" heli. Derfor har jeg søgt på nettet de sidste 14 dage og læst meget herinde på forskellige emner og kan se at de fleste anbefaler en Trex450, og jeg ved godt at det er dyrt at flyve med heli men blade 400 RTF tiltaler mig rigtig meget så jeg vil høre om I har noget at sige om den ? Det jeg skal bruge den til er at flyve uden dørs i godt vejr og når det regner bruger jeg min blade mcx. En af mine venner er total Heli nørd så opsætningen af den burde ikke være noget problem, og hvis den er "flyver" jeg lige ned i en RC klub som jeg kan forstå på de fleste herinde fra er en god idé.

* Hvis I kender nogle gode sites i england hvor de er billige så vil jeg også gerne vide det

* For og imod for blade 400 eller trex450

Har selv fundet den her herhjemme:
http://www.holte-modelhobby.dk//shop/product_info.php?cPath=10_210&products_id=12096

og den her i england:
http://www.fast-lad.co.uk/store/product_info.php?products_id=2617

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blade 400 eller hvad ?
  • #1   28. apr 2009 Hmm . . jeg hører hvad i siger og skal jeg forstå det sådan at I vil anbefale jeg ikke køber E-flites Blade 400. . Grunden til jeg er lidt forelsket i den er at jeg som sagt har den lille som er mega god kvali efter min ydmyge mening iværdfald.

• #2   28. apr 2009 + JEg kan få en RTR til 2200,- i england. . . Og jeg ved godt at kvali koster smiley

• #3   9. maj 2009 Jeg har sådan en blade 400. Og jeg må så sige at jeg blev en del skuffet. Godt nok er den i den billige ende. MEN! de lover simpelthen højt og helligt at den er fuldt trimmet og flyver lige ud af kassen..... Nej.. For det første virker det slet ikke som om gyro'en virker. Ihveftfald ikke heading lock delen. Den står og driver ligeså stille, ligegyldigt hvordan jeg indstiller alle vejne. Og den skulle trimmes en hel del på nick og rul før den stod bare nogenlunde jævnt i luften.
    Og så angående reservedele så er det 2,5 måned siden jeg bestilte nogle dele til den, og ja de er stadig ikke dukket op.

Det skal så siges at når den så også endelig flyver, så er den så tilgengæld rigtig morsom.

Men jeg har ærvet mig rigtig meget over ikke at have købt en t-rex, så den ville jeg nok anbefale.

Kommentér på:
Blade 400 eller hvad ?

Annonce