{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Fatter ikke noget... hjææælp. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge rc medlemmer..

Jeg har et spørgsmål vedr. valg af lader til min RC og forskellige batteri packs..

Jeg ville gerne vide hvad jeg skal lade min spektrum dx3 med da der ikke følger lader med... men jeg fatter bare ikke hvordan det kan være at der sidder 8 stk 1,2V AA batterier i senderen men når disse er fuldt opladt skriver den 11,9 V i displayet på senderen.. så derfor er jeg i tvivl om hvilken lader jeg skal vælge til min sender da der er lade stik i senderen....

Mvh Ronni

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fatter ikke noget... hjææælp.
  • #1   3. maj 2009 Jeg har en DX3.0 og jeg lader den med en peaklader med 1A bruger et hjemmelavet konverter stik fra Tamiya til det runde stik 5-6 mm.
    Husk at det er - (minus) på det runde stik er i midten, og ikke plus som på næsten alt andet som bruger dette stik. Min den skriver 11,5 V lige efter ladning, men fallder til 10,5V og holder sig der i Laaaaang tid.

• #2   3. maj 2009 Der er ikke nogen opladelige batterier der i opladet tilstand har den spænding som der står på dem. Den spænding der står (f.eks 1,2 volt) er bare en standard der er godkendt til at beskrive den type batteri, og er oftest den spænding der er på batteriet når det er ca. halv opladet (dette svinger dog)

Kommentér på:
Fatter ikke noget... hjææælp.

Annonce