Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  had skal man købe
  • #1   16. maj 2004 vel man kan vel nok få nogle billige nogle men jeg ved ikke helt hvad du vil bruge, man skal jo regne med man skal ikke bare have en bil, man skal have lader, glødstart brændstof, batterier osv osv, det er altid dyrt i starten.

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2004

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 35
    #2   16. maj 2004 jeg ved det ikke men bare en bil at starte med da det lyder spændende man kan vel lære med tiden hvad kan du evt. foreslå
    Mvh. René

• #3   16. maj 2004 kan anbefale hpi rs4 f.eks har selv en dog en ældre model 3100 kan du se en onroad til hos omh (link fjernet) . jeg har os selv en savage hvilket os er ret så sjovt men der skal man hoste op med en del flere penge smiley

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2004

#4   16. maj 2004 Tak for de gode råd men hvor meget skal man gi for en udemærket brugt bil med det hele hvis den ikke må koste alt for meget (lillemor blir tosset hvis jeg bruger for meget)

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2004

#5   16. maj 2004 er der evt nogen der har en nitrobil til salg i nærheden af Aalborg?

• #6   16. maj 2004 rene k, tjek rasmus indlæg. han sælger en nitrotruck!

• Rene K
    Rene K Tilmeldt:
    maj 2004

#7   16. maj 2004 Kan en kyosho brændstofbil evt. anbefales på forhånd tak

• #8   16. maj 2004 http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=551
    Tag et kig på min bil og GIV ET BUD...

• #9   17. maj 2004 Hmm, ja. Jeg må jo også sige at min erfaring med Kyosho`s nitro-biler ikke er for god, ihvertfald hvis det er en Kyosho motor der sidder i den, men bortset fra motoren er det vel nogle meget fine biler, de laver..Det er heller ikke altid en skidegod idè at købe en brugt nitrobil, da man jo ikke har en chance for at vide, hvordan motoren er blevet behandlet, (tilkøring, indstilling, osv.)
    Mvh. Michael B

Kommentér på:
had skal man købe

Annonce