{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Problem med deans stik (strøm) hjælp! {{forumTopicSubject}}

God aften rcgalleri...

Mig og min kammerat har et "lille" problem...

Vi har købt os en brushless båd hver (sådan en som i min profil) og de sejler eminent godt, problemmet er:

Første gang jeg var ude at sejle smeltede deans stikkene simpelthen min lodning over, vi tænkte når ja, måske en dårlig lodning...
Så her i foregårs da min kammerat skulle sejle med sin første gang gjorde den nødagtig det samme som min gjorde første gange, vi tænkte igen, måske en uheldig lodning fra butikkens side...
Nu har vi så lige været ude og sejle i dag hvor efter 20minutters sejlads (på fuld skrue) opdager at lodningen er gået op igen + at jeg ikke kan skille 2 af stikkene ad, de var simpelthen smeltet sammen og meget meget varme...

Båden er lavet til at sejle med 2 x 11.1v 3cellet lipo dvs der er blevet lavet et T stykke i deans stik så de 2stik fra batterierne passer i det ene stik i esc´en...
Problemmet er bare at de tilsynladene ikke kan holde til den mængde strøm esc´en vil trække fra de 2 batterier...

ALT el er lavet af Frank fra iccom som nu nok ved hvad han laver, jeg har ihvertfald aldrig haft problemmer med noget fra ham før...

Er det noget nogen har prøvet før det her?
Og kan det virkelig være rigtig at et deans stik ikke skulle kunne trække 22.2v?

Batterierne er følgene: 2 x Sunhigh 11.1v 3cellet 4000mah 20c lipo...

Og HVIS det er tilfældet de virkelig ikke skulle kunne klare det vil jeg MEGET gerne have et link til nogle stik der kan klare mosten! (gerne dansk hjemmeside)...

På forhånd mange tak!

Mvh
Jesper C

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med deans stik (strøm) hjælp!
Kommentér på:
Problem med deans stik (strøm) hjælp!

Annonce