{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

fragtfirma skal aflives! (censureret) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg står og mangler lidt småting til mit RCDSD-projekt.

Og fik af vide af afsenderen at jeg skulle modtage den i dag.
Hvilket også var fint da jeg har været hjemme hele dagen.
Men da klokken bliver omkring 1700 tænker jeg det var underligt at pakken ikke var ankommet på min adresse endnu.

Så jeg logger ind på fragt-firmaets hjemmeside med pakkenummeret og ser følgende:

25-06-2009 13:02 DK0060 Kolding, Danmark 4.40 Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)
25-06-2009 04:57 DK0060 Kolding, Danmark 11.0 Forsendelsen er på vej til levering
25-06-2009 01:42 DK0063 Kolding, Danmark 2.0 Forsendelsen er ankommet til behandling
25-06-2009 01:39 DK0063 Kolding, Danmark 1.0 Forsendelsen er overført
24-06-2009 19:06 DK0063 Kolding, Danmark 0.0 Forsendelses data modtaget
24-06-2009 18:13 DK0011 Taastrup, Danmark 1.0 Forsendelsen er overført

Dvs. idioten af en chauffør har været og kigget på min postkasse hvorefter han har besluttet at jeg ikke var hjemme og kørt med pakken igen. Jeg kan blive så latterligt gal på en imbisil der ikke engang kan finde ud af at banke på en dør. Og for lige at toppe det op så er der ikke engang blevet smidt noget papir i min postkasse om at jeg kan ringe og aftale en anden dag det skal leveres. Det pisser mig så meget af.

Så nu må jeg skride afsted til RCDSD uden de dele jeg mangler til mit projekt og pænt informere fragt-firmaet om at de bliver aflivet hvis jeg ser dem i nærheden af mig smiley

Og ja, jeg ER sur!

(det tidligere enme blev slettet pga. jeg nævnte et firma og derved også udhængning. men det er nu blevet censureret )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fragtfirma skal aflives! (censureret)
  • #1   25. jun 2009 Well... Jeg bliver bare endnu engang nød til at boycutte de butikker der sender med det fragtfirma. Jeg synes det er så lavt at have et fragtfirma kørende når de ikke kan finde ud af at fragte noget fra A til B

• #2   25. jun 2009 moller123456 (3250) ANTI DRIFTER !
    Nej, over 100km derfra. Så jeg kan ikke engang tage ned til deres central og hente pakken.

• #3   25. jun 2009 LOL!! Mit indlæg blev slettet?!

• #4   25. jun 2009 Green. .
    Har jeg heller ikke gjort. Men på den anden side så synes jeg virkelig at folk skal vide når et firma levere så manglende service for deres kunder.

• #7   25. jun 2009 Vi ved vist alle hvilket firma han omtaler...
    Jeg siger bare at det ''originale'' post/fragtfirma DK har haft i mange år, nogle gange mister pakkerne, men hellere det frem for det Jacob omtaler....

• #9   25. jun 2009 Jeg har oplevet noget af det samme, både med xxx og xxx. Begge gange var der nogen hjemme, men budet har bare lagt en seddel i postkassen, uden at gide bevæge sig de 10 meter ind til dørklokken, godt nok irriterende.
    Så vil jeg hellere støtte de butikker der bruger gode gamle XXXX.dk , i ved dem der lige er blevet slået sammen med samme firma i Sverige, uden at nævne navne smiley

• #10   25. jun 2009 Hvorfor Thomas?

• #11   25. jun 2009 Har oplevet noget i samme stil, her var det bare en doven postmand, som ikke gad gå op på fjerde sal, og det resulterede i sidste ende med at pakken røg retur til Japan !
    Vi burde lave et nyt postfirma smiley

• #12   25. jun 2009 jeg ar også prøvet det os begge firmaer, det kaldes at cykle pakkerne. og jeg har selv været riv rusk rasende gal over det.. det er så latterligt..
    man kan desværre ikke stille noget op over for det andet end at ringe og klage. dog skal jeg sige at jeg hader det censurerede firma pga det er sket flere gange.
    føler med dig jacob. husk at ringe og klage. det er det vigtigeste at man ringer og klager og gør så stor en sag ud af det som muligt. sådan nogle svin skal bare fyres!

• #13   25. jun 2009 Er helt enig Kristian smiley
    Jeg ville ederperleme blive sur hvis det skete for mig, og kime dem ned og klage til forbrugerklagenævnet så der bliver gjort en stor ting ud af det !!

• #14   25. jun 2009 Jeg har heldigvis kun haft problemer med ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 1 gang hvor en pakke blev væk.... Jeg har handlet med ¤¤¤ flere gange uden problemer, men flere af mine venner har været knapt så heldige...

• #15   25. jun 2009 hsr prøvet det hvergang jeg skule have noget med dhl, selvom jeg sad derhjemme og ventede hele dagen, skrev idioten at man ikke var hjemme, og så skal man selv hente lortet langt poker i vold, jeg hader dem

• #16   25. jun 2009 Jeg handler konsekvent ikke med firmaer der bruger det omtalte selskab...
    medmindre det er så tæt på at jeg selv gider hente det i butikken...

Jeg har oplevet at det omtalte selskab kom hen til min postkasse, mens jeg sad på en bænk ved siden af, vedkommende smed "papiret" i postkassen, og begyndte at gå tilbage til bilen... hans egen kone har aldrig gevet ham så stor en sviner som jeg gav ham...

• #17   25. jun 2009 varmer mit hjerte den historie tass smiley
    gad jeg fandme godt have været ude for smiley
    jeg har selv løbet rundt på strømpesokker og jagtet "censur" biler i håb om at få fat i ham spaden som cyklede min pakke.. tror det var meget godt jeg ikke fik fat i ham.. fik dog fat i en anden stakkel som var helt uskyldig, så han kunne vel fortælle den ubehagelige oplevelse han havde med terminator manden i sidespejlet hehe

• #18   25. jun 2009 >> terminator manden i sidespejlet <<

scary tanke :o)

• #19   25. jun 2009 Kristian L
    Jeg gad godt se dig i strømpesokker og underbukser med vildt fægterne arme, råbene ”min Outrunner” smiley

• #20   25. jun 2009 HOV HOV!! STOP LIGE EN HALV!

jeg ville sq da gerne lige vide hvem det drejer sig om! det kunne jo ske at det er en vane fra det firma side af! og hvis det er udhæning så er det sq også udhæning at skrive om en forhandler der giver dårlig service! som dem er der sq ellers en del af herinde!!!

• #21   25. jun 2009 Rene D: Firmaet bruges af DK's nok mest kendte RC side, deres navn består af 3 bogstaver, og så har de efterhånden også en del "posthuse", mon ikke du kan regne det ud så:)

• #22   25. jun 2009 oki...
    men sq da utroligt at der snakkes i koder for at man kan få lidt info!

er rcgalleri.dk mon overtaget af det bipbipbipbipbipbibipbip folk?

• #23   25. jun 2009 Ja hvorfor fanden skal det censureres, det er åbenbart en fast praktis fra dem, troede kun det var mig fordi de skal gå ca. 10m fra postkasen til min dør, men alle ved hvilket firma det drejer sig om også tyder det på at det er fast praktis hvilket er svineri, lad os få de karkelaker ud i lyset, den der praktis kan jo ikke være lovlig, de tager jo røven på sine kunder, også er det jo klart de kan tibyde lavere priser, fuskere jeg handler aldrig med firmaer som bruger xxx

• #24   25. jun 2009 Jacob RCDrift

Du kunne måske også bare tage dig sammen og bestille i ordentligt næste gang, så du får vare 14 dage før du skal ud af døren smiley

• #25   25. jun 2009 lars B
    Det havde jeg skam også, fik af vide fra en anden forhandler at varen ikke var på lager og vil tage for lang tid at bestille hjem. Så jeg måtte finde varen hos en anden forhandler.

At jeg bestiller i sidste sekund ændrer absolut ikke hvor ringe pakkefirmaet er til at levere varen.

• #26   25. jun 2009 nix Lars B, de er nogen svindlere, Jackob ring til dem og sig du har været hjæmme hele dagen og at de godt kan fise ud med den pakke på et fast tidspunkt der passer dig, men nej det hjælper ikke noget nu smiley

• #27   25. jun 2009 Lars S
    Hjælper intet. Jeg er ikke hjemme hele næste uge. Så får ikke den pakke.

• #28   26. jun 2009 ring til dem, og sig de skal bringe den ud igen... så skriver du en fuldmagt, så de bare kan sætte pakken i indkørslen/garagen/carporten eller lig. også får du din nabo til at hente den, når den er kommet så den ikke skal stå ude hele ugen... ellers bed dem levere til en anden addresse...

• #29   26. jun 2009 Sjovt nok har de aldrig være i TV omkring pakker der forsvinder i hobetal, som det største selskab har...
    til dem der ikke har prøvet at en pakke forsvinder med det største postselskab i DK kan jeg sige at der tit går 1-2 måneder inden du får en ny pakke hvis den bliver væk og skal efterlyses.
    de andre som blir dåriigt omtalt her en processtid på 2-4 dage før sagen er afsluttet og der sendes en ny.
    Så er der så lige den ½ % som bor i opgange hvor dørtelefonen ikke virker eller den mangler, eller rammes af en chauførs dårlige dag.

Men tror i at en af de førende butikker vil benytte et dårligere selskab som giver dårlig omtale og nedsætter salget?? nej vel,
    så i sidste ende må det jo være bedre.....

• #30   26. jun 2009 Lars G, Ja for at spare nogen hådører, helt sikkert de ville også sælge sin moar hvis de kunne komme afsted med det

• #31   26. jun 2009 Og bedre Nej, deres service stinker,og hvis du "ikke er hjemme" når de kommer så kan du selv få lov til at hente din pakke langt poker i vold på deres lorte central,

og hvad er det for en underlig logik at have? bare fordi en stor butik bruger dem så må de være gode? nej de bruger dem fordi de er billigere og de sparer lidt håndører, basta

• #32   26. jun 2009 Kigger man på trustpilot så har det omtalte firma kun fået 2.9 ud af 10. hvor danmarks førende (og brugt af 99% af befolkningen) fået 4.7 ud af 10.

Allerede her ville mine alarmklokker ringe og sige: "der er noget galt med dette firma!"

Og man finder HURTIGT ud af at dette lorte pakkeselskab har en utroligt god vane ved at kigge på en pakke og derved konkludere at der hvor pakken skal hen, er der ikke nogle hjemme. Så derfor ryger den tilbage til centralen som ligger 100km væk. Dette er bare ikke acceptabelt.
    Med alle de klager der er kommet over præcit dette er det utroligt at firmaet ikke har ændret arbejdspolitik. Hvordan kan man være så kold og stadig give sådan en manglende service?

Og ja, butikker vælger dette pakkefirma for at spare penge, IKKE fordi det er bedre.

• #33   26. jun 2009 Fint fint med den tone og ordvalg er du jo uden for pædagogisk rækkevidde!
    God Weekend og held og lykke med de andre smiley

• #34   26. jun 2009 løb du tør for argummenter? jeg er da pædagog, og jeg kan sagtens følge ham:) men du er måske en af de der chafører? smiley

• #35   26. jun 2009 Hahaha... Der var vist en der indså jeg havde ret og ikke kunne komme med et modspil smiley

• #36   26. jun 2009 Jeg syntes ikke det er desideret udhængning fordi man nævner et navn på et fragtfirma og jeg vil mene det er at skade ytringfriheden hvis admin sletter de indlæg hvor i navnet står.

Men det er nok bare mig der er underlig...

Det forlyder vi har denne forunderlige ting som kaldes ytringsfrihed men det er jo ikke ytringfrihed hvis man ikke må sige hva mn mener uden at det straks tolkes som udhængning... Det er det samme med dem som er af anden etninsk herkomst dem må man ikke kalde hverken det ene eller andet uden at man er racist og man kan få bøde eller bliver slæbt i retten og hva ved jeg. Men skulle de komme til at kalde os andre for noget så som hvide svin eller luder osv. tja så er det jo HELT iorden for uha det er jo ikke racisme.. næh det er afmagt overfor et system de ikke forstår... Jah nemlig ja!

Nå men det var nu ikke for at kapre tråden men syntes stadig det er lidt underligt man ikke må utale sig om dårlige erfaringer og skrive et firmanavn. Havde det nu været navnet på chauføren man skrev ville det være en anden sag...

• #37   26. jun 2009 enig med Danny, censur = facisme

• #38   26. jun 2009 Det her er et fora, alle foraer har regler, endten acceptere og efterlever man dem, eller os må man finde et andet "bedre" fora.

At kalde det begrænsning af ytringsfrihed, eller facisme for den sags skyld er til grin. Det er jeres eget valg at deltage på dette site, der er ingen der tvinger jer.

Der er rigeligt af andre foraer der ikke har noget imod negativ omtale af selskaber, såfremt det foregår i et ordentligt tonelag.

Ved man ikke hvilket selskab der er tale om, kan dette siges via PM, da INVIO ingen rettigheder har til at blande sig i PM samtaler, medmindre en af parterne anmelder den anden.

For lige at komme lidt tættere på emnet igen, så er et af de største rc sites RØV dårlig i deres service i butikken. (her tænker jeg en bestemt butik) Ekspedienterne fatter hat når man går lidt dybere end "grundviden", så det undrer mig på ingen måde at kæden som helhed benytter omtalte pakkeselskab.

Det kræver ikke nogen sønderlig intelligens at regne ud, det ikke er særligt service venligt firma.
    Man skal være hjemme for at få pakken på sikker vis. Er man det ikke, så kan man lave en fuldmægtigelse til at de kan stille pakken. Yes, vildt fedt for ca. halvdelen af den danske befolkning der bor i lejlighed. Alternativet er at skulle køre efter pakken. Og det er formodentlig det man vil undgå eftersom man valgte at BETALE for at få varen LEVERET.....
    Når ja, man kan jo så vælge at be dem komme med pakken igen. Det har jeg prøvet, den knap så intelligente tøs i den anden ende af telefonen valgte at fortælle mig det nøjagtige tidspunkt pakken ville komme. Faktisk så nøjagtigt at jeg skulle tage fri HELE UGEN for at være hjemme det specifikke tidspunkt pakken ville komme (ja, spaden sagde "engang i næste uge") Da hun endeligt fattede at det ikke var acceptabelt, blev det indsnævret til 2 dage.. weeeeeeee, det er sq service.

Post danmark er et DRØMME firma i forhold til. Og kikker vi lidt på hvor mange pakker postdanmark håndtere, er det ikke noget at sige til det går galt engang i mellem.

• #39   26. jun 2009 Er helt enig med dig TASS.

Kommentér på:
fragtfirma skal aflives! (censureret)

Annonce