{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Losi 8ight RTR BUGGY/TRUGGY
  • #1   3. jul 2009 Uhaa da da.. Her kan du nok ikke bruge folks råd til ret meget, ihvertfald ikke hvis planen med den er bane kørsel som jeg har forstået det.. Her er det nemlig et spørgsmål om smag behag, men vil du andet end bane så er en truggy klart mest ejnet til den lokale skov osv.

Buggyen er mere følsom og lav og er derfor ikke helt så ejnet til andet end bane, efter min mening. Personlig har jeg altid været mest til buggy, men det sidste halve år er jeg gået fra buggy til truggy da jeg simpelthen synes den er mere underholdende at køre med og mere underholdende at se på for tilskure.. Men som jeg siger så er og bliver det smag behag..

En truggy er lidt mere tung i styrringen grundet dens brede og vægt kontra en buggy i sving, tilgængæld flyver en truggy bedre og har lige som en mere flydende køre stil...

• #2   3. jul 2009 Okay tusind tak for hjælpen, jeg tror jeg holder mig til truggy, jeg var bare blevet lidt i tvivl fordi at rigtigt mange kørte med buggy og sagde at truggy var langsom og sådan, men tror jeg vælger truggy (;

Syntes det er sygt det man får med o;

Både starterboks og så spektrum til 4400 med fragt fra amainhobbies d;
    ved du hvad tolden bliver på hvis den bliver taget, som den sandsynligvis gør (;?

• #3   3. jul 2009 Du kan bare gange beløbet inc fragt med 1.28 så for du hvad den ca kommer til at koste inc moms og told. Men jeg tror faktisk ikke man skal betale told af legetøj og hvis ikke så skal det ganges med 1.25...

En truggy langsom hmmm den vejer jo lidt mere så den er vel lidt lagsommer, men forskellen er ikke ret stor og de sidste 2 løb jeg har kørt har truggyerne sat hurtigste tider. Buggyerne er hurtigs hvis banen er meget jævn men er den lidt hullet så er truggyerne tit hurtigst.. men forskellen er ikke ret stor og bestemt ikke noget du mærker når du køre.. Køre man løb køre man også i klasser det vil sige at du kun møder andre trugyer eller buggyer..

• #4   3. jul 2009 Okay tak for hjælpen, og så er jeg 100 % sikker, bare jeg får den i fødselsdagsgave ;D

• #5   3. jul 2009 for den omtalte truggy skal du regne med 6000,-
    incl ,told , told gebyr og moms
    ville også vælge truggy

• #6   3. jul 2009 håber jeg får den alligevel d;

• #8   3. jul 2009 Så meget er jeg ikke inde i det, vil du ikke lige forklare det carsten (;?

• #9   3. jul 2009 Carsten L
    og på et senere tidspunkt vel også servoer

• #10   3. jul 2009 Men kan man få reservedele i DK ?

• #12   4. jul 2009 JA. du kan. www.holte-modelhobby.dk er dansk impotør og skulle have alt i stumper til dem..

• #13   4. jul 2009 Du skal finde den i EU, det vil blive alt for dyrt i told... og den BLIVER taget... Postdanmark lader vist ikke store ting gå igennem... Og selvom det måske er lidt billigere med told (hvilket jeg ikke tror) så tager det LANG tid inden du får den... min stod 2 uger i DK... ØV...

Hvis man kigger på resultaterne fra løb i USA, så er truggy'er hurtigere end buggyer, det er også set i DK. Det var i gamle dage at buggy'er var de hurtigste, nu er truggy'ere optimeret så meget at de er mindst lige så hurtige som buggy'erne. Dette kommer selvfølgelige an på mærke og model. Og selvfølgelig også køreegenskaber... Bare fordi man bruge 20.000kr på ting, så er man ikke mesterkører, der skal MEGET træning til... Så find en klub og meld dig ind, der kan du også få en masse gode råd.

Tilsidst: jeg er sikker på at du MAX glad for at vælge Losi, jeg har ihverfald ikke fortrut. Og deres RTR pakker spiller MAX... men koster også derefter...

• #14   12. jul 2009 Tusind tak for hjælpen, er mere overbevidst om at det skal være den bil, og tror altså stadig jeg køber den på amainhobbies hvis det ikke er towerhobbies kan ikke huske kan ikke finde bilen i eu nemlig o;

• #15   12. jul 2009 Her england ingen moms osv Apex er en af EUs største forhandlere

http://www.apexmodels.com/gbu0-prodshow/AB0085.html

• #16   12. jul 2009 De har den også her i Sverige:
    http://www.procar.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1537&category_id=307&option=com_virtuemart&Itemid=26

I Tyskland:
    (link fjernet)

Held og lykke med den... Jeg er sikker på du nok skal blive glad for den...

• #17   13. jul 2009 Syntes godt nok den er lidt dyr i apexmodels, jeg har regnet ud på amainhobbies med moms og told og fragt til 5500 og der er prisen 6000 ca

• #18   13. jul 2009 fandt ud af at kursen åbenbart stadig er meget lav i forhold til hvad den har været så den koster ca 5300 uden fragt iapex models ;D

ville det være et godt køb i apex?

• #19   13. jul 2009 Det eneste der kan være trælts er at man ikke kan se om tingene er på lager, og derfor kan der nogle gange gå lidt tid inden de sender tingene...

• #20   13. jul 2009 Som kio siger.. Men du kan altid sende en mail og spørge dem af.. Men der er ingen fare hos dem, det er et seriøst selskab med meget go service...

Jeg bruger dem til tider og er aldrig blevet snydt.. Men jeg foretrækker dog Jespares.com han har den dog ikke, men jeg er 110% sikker på at han kan få den hjem da han forhandler Losi. Det er tit at jeg skal bruge noget der ikke er på hans side og det for han hjem til mig meget hurtigt, faktisk kan jeg nærmest ikke mærke forskel. Men Josh (Jespares.com) er Ultra flink og meget hjælpsom...

• #21   20. jul 2009 Men hvis jeg skal købe bilen, har i så nogen specielle ting som er gode, fx nye dæk eller noget, hvis jeg skulle køre onroad på bane eller nogen specielt gode ting til bilen eller noget ;D

• #22   20. jul 2009 onroad på bane?? så skal du nok vælge en anden bil ;O)

Andet du skal have hmm... den er lidt svær bilen er meget holdbar hvis den bruges på bane hvor der ikke er trær osv man kan køre direkte ind i.. Men lejre er altid noget man skal have, specielt koblings lejre, er noget du kommer til at skifte...

• #23   20. jul 2009 Morten K, min onkel har en hunter og har lige købt onroad dæk til hans, han køre nogen gange på onroad bane bare for sjov, det var også det jeg ville prøve (;

• #24   20. jul 2009 Og ved du hvor jeg kan få lejerne ;D?

• #25   20. jul 2009 tja de kan nu købes MANGE steder... både i dk og udlandet..

Holte har dem fek.s.. Personligt køber jeg hos http://www.avidrc.com/shop/ da man der kan købe dem enketvis.

• #26   20. jul 2009 Okay tak ,og hvordan ved jeg hvad målene er ;D

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 132
    #27   28. okt 2010 Ved godt det er en gammel tråd, men hvis du stadig er tilmeldt email opdateringer ville jeg gerne hører om du fik købt bilen og er tilfreds med den?, jeg overvejer den nemlig selv, de har den hos holte modelhobby til 5000 kr, og det er vel okay taget i betragtning af hvad der er med i kassen..

• #28   29. okt 2010 Kasper godt nok ikke mig du spørger. Jeg køre selv med pro versionen af buggyen. Og har skam set rtr versionen og den er helt klart den bedste rtr bil jeg har set. Super bil som har mange fordele kontra mange ændre rtr biler. Den er tættere på en pro bil end på en rtr bil. Og vil enda sagtens kunne bruges til løb... så helt klart de 5000 værd hos Holte. Som som faktisk har en rigtig god pris på den

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#29   31. okt 2010 Nu kiggede jeg på den i holte hobby, også på Losi's hjemeside, på losi's hjemmeside, står der at der er en losi 454 motor med i, men på holte hobby siden er det en losi 350 motor. på andre sider i england og usa som sælger bilen er den med 454 motoren, hvorfor har holte en anden motor på??

• #30   31. okt 2010 Hvis du klikker på linket på holtes side kommer du ind på losis side..

http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0084

Og her er bilen med 350 motor hvilket er det eneste rigtige, at putte en 454 motor i en buggy giver heller ingen mening.. en 21 (350) er rigligt og ofte faktisk mere omdr, villig hvilket den lette buggy nyder godt af.. og skulle den bruges til løb ville en 454 motor slet ikke være tilladt... Selv køre jeg aldrig med andet end 21.er motore også i de tungere truggyér hvor en 28er (454) ellers er tilladt. da en 21er er rigligt og har bedre brændstof økonomi...

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#31   31. okt 2010 linket er til en buggy, men det er jo truggy versionen, og den står med en 454 motor i på losi's side.

http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0085

• kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    dec 2008

#32   31. okt 2010 Kan så se at teksten på holte's hjemmeside er i identisk for både buggy og truggy bortset fra der hvor der står buggy/truggy i teksten, måske de bare ikke har tænkt over der er en anden motor på truggien??, lyder underligt at holte skulle ahve en 350 motor i RTR sættet , når Losi laver den 454 motoren.

• #33   31. okt 2010 nå.. oki oki... Ja så er jeg sikker på at det bare er en fejl.... Rudi laver sku ikke om på dem, så kommer den med en 454 motor så er den også med det fra holte...

Kommentér på:
Losi 8ight RTR BUGGY/TRUGGY

Annonce