606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Thomas O
Thomas O
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16

HJÆLP! Hva for en bil? HJÆLP! Hva for en bil?

Hey RCgalleri står og skal købe en bil den skal nok mest bruges til at hoppe lidt med så det skal den jo kunne holde til. Men her er spørgsmålet så:

Hva for en er rigtig god at hoppe med og holder til det?
den må selvfølgelig også godt køre hurtigt smiley

Havde tænkt på en Baja 5T men vil da godt høre andre forslag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Hva for en bil?
  • #1   4. jul 2009 så vidt jeg ved, er store biler vidst ikke særligt stimulerende at hoppe med, så måske en baja 5t ikke er det helt rette

Mvh Oscar

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#2   4. jul 2009 nå okay så bare ud til at den godt kunne holde til det og sårn men har du nogen begrundelse?

• #3   4. jul 2009 Hvis du vil have en bil der god til at hoppe med, så skal du have en let bil og helst en med bløde kanter, for hvis holder den i hænderne og hopper med den på trampolinen så skal den jo være behagelig at holde fast i, ikke? smiley

• #4   4. jul 2009 En 5t hopper skide godt :b Jeg har ikk selv prøvet men Ham jeg køber mine dele ved kan få sin til at hoppe rimelig groft uden Nogle former for skade :b

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#5   4. jul 2009 haha John smiley

okay kristoffer det lyder jo godt : ) tror du ham der du skriver om kan skaffe en brugt til rimelige penge? eller kan du? for der er jo ikke særlig mange her inde

• #6   4. jul 2009 hejsa...

hvis du skal have en god hoppe bil så skal det være nitro Hong nor de er gode

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#7   4. jul 2009 Hov glemte at skrive til dig kasper jeg er ikke intra i din

• #8   4. jul 2009 Thomas jeg kan prøve og ringe til ham imorgen og spørge om hvad han vil have for den Vis du vil ha mig til det :b

• #9   4. jul 2009 http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8574

• #10   4. jul 2009 Utrolig at der ikke er ingen der har nævnt en Savage X endnu:)
    Det er jo den bedste basher og holder til det

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#11   4. jul 2009 kristoffer det må du gerne gøre smiley

nikolaj er der nogle bestemte modeller du tænker på?

• #12   4. jul 2009 Det skal jeg gøre :b

• #13   4. jul 2009 Bare snup en HPI Savage, de kan tage utroligt mange tæsk og slippe godt fra det. Skulle det så ske at noget går i stykker, så er det nemt at få reservedele til den.

• #14   4. jul 2009 Tjaaaaah. en Savage X som jeg jo skriver:)

• #15   4. jul 2009 100% savage! den er for syg til hop!
    En revo er heller ikke helt dårligt, skal bare hæves og have hårde dæmpere.

• #16   4. jul 2009 Hvis man hopper går biler i stykker - før eller siden (det går de også alligevel, bare ikke så hurtigt.)
    Hvis bilen er stor og tung, er chancen for at noget går i stykker større end hvis den er lille og let.
    Hvis bilen er stor og tung, er delene oftest meget dyrere end til en mindre bil.

Ja, store biler kan godt hoppe - hvis man har råd til det.

Og ham Kristoffer køber sine dele ved (lyder som en forhandler) kan godt hoppe med sin 5T, men han får nok også dele og biler til andre priser end os andre - eller også har han bare råd til det.

Jeg ville anbefale noget monstertruck halløjsa.

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#17   4. jul 2009 takker for alle de gode svar

• #18   4. jul 2009 det kommer helt an på om du vil hoppe højt eller langt? hvis højt skal det helt klart være en savage! vil nok vælge en el da du så kan lave et hop af træ til haven smiley men hvis du vil hoppe langt skal du nok købe en el måske en e-revo brushless edition den skulle køre temelig hurtig!, men som mupersule skriver går alle biler i stykker ved at hoppe, og det komme jo helt an på hvor god du bliver til at hoppe`, hvis du lander forkert hver gang skal du nok smadre noget hurtigt smiley men hvis du er rigtig god sker der ikke det helt store, smiley

• #19   4. jul 2009 de eneste stor scala biler som der er bevist de kan holde til at hoppe med er en MCD Monstertruck men den er jo ikke gratis...

Jeg anbefaler du køber en Traxxas T-Maxx eller Revo...

• #20   5. jul 2009 Hvis penge er lige gyldigt så køb en pro Truggy fra et af de anderkendte mærker. Hongnor, Losi, Kyosho osv disse biler er lavet til det og bliver brugt til det af proffer. og med prof snakker jeg ikke bare om den lokale dreng som er god, Men om folk der lever af at køre løb med dem, på baner med kæmpe hop og her skal de sku kunne holde ellers taber man løb på det.. Jeg har aldrig ødelagt noget på et hop og jeg køre kun på baner hvor der er hop og jeg træner 2-3 gange om ugen og køre løb..

Eks

http://www.youtube.com/watch?v=Ese1tdZ0i4A

• Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    okt 2008

#21   5. jul 2009 penge er ikke ligegyldigt men kan godt se at den kan holde til det men hvad koster sådan en som din?

• #22   5. jul 2009 Hmm min er et kit. så det afhænger af hvad du vælger at putte i den.. Men min som den står med sender osv, ca 10.000.- Men dette kan sagtens gøres billiger.. Man behøver ikke en RB motor osv for at køre, ej heller en kit version.. Man kan sagtens til sjov bare køre med en RTR version af dem.. Her starter priserne fra ca 3500.- for en hongnor Min Losi fåes også i en RTR version, men losi har valgt nogle klart bedre stumper, her snakker jeg ikke holdbarhed men klaliteten af sender osv. Den er noget mere pro deres RTR.. Men de andre kan holde til præcist det samme, også den til 3500.-
    Men en losi 8ight 2.0T koster vist ca 6000.- i RTR version Med alt startboks og det hele... Her kan du se hvad der følger med. Men mindre til bare at køre i skoven kan sagtens gøre det og holdbarheden af de andre truggyer er lige så god..

http://losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0085

• #23   5. jul 2009 savage-erevo-emaxx

Kommentér på:
HJÆLP! Hva for en bil?

Annonce