Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny vogn, men hvilken?
  • #1   10. jul 2009 nu ved jeg ikke om du er ny inderfor rc, hvis du er ville jeg starte med el, da det er her du for flest sucess oplevelser og minds skuffelser, hvis pengepungen tillader det ville jeg anbefalle e-revo, da flux en velter for nemt, vælger du nitro kommer du til at skulle sæte dig ind i alt mulligt, med justering teperatur mållere, og kommer til at skrue mere end du kommer til at køre og det er ikke altid sjovt når man er ny

• #2   10. jul 2009 har selv savage x 4,6 som holder rigtig godt men er lidt noget rod med man skal indstille og ha alle de ting med, men ville råde dig til en savage flux den har jeg hørt rigtig godt om. og den holder også rigtig tigtig godt og nem og rode med

• #3   10. jul 2009 savage flux er en sundsyg hurtig bil og virklig fed.. sku gerne os være holdbar det er jo hpi.
    revoen ligger nok best på vejen, og ser mega ond ud:=) vil vælge en af dem, de er hurtigere end nitroerne og federe

• #4   10. jul 2009 Lars: Man behøves ikke være nybegynder, for ikke at syntes at nitro er sjovt.:)

Jeg havde taget E-Revo'en, da den er på el, og så laver Traxxas generelt nogle helt forrygende vogne. Dog er HPI'en bestemt også god kvalitet, men efter hvad dem der har dem siger, skulle E-Revoen køre bedre.

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   10. jul 2009 Det med og skrue har jeg det fint med. Synes jato 3.3 er fed også...men ved ikke hvor godt traxxas er?

• #6   10. jul 2009 traxxas er et af de bedste mærker

• #7   10. jul 2009 jeg min mening om traxxas e-revo er.
    at jeg nynes ikk selve blien er særlig pæn i den grønne plast farve og så også dens ophæng ligner noget der hurtig går i stykker(ved jeg nu ikk om det gør).

men ja en savage er mest til grus og STORE hop:)

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#8   10. jul 2009 ingen med kommentarer om jato 3.3?

• #9   10. jul 2009 den er bag hjulstrukket og tror du vil blive træt af at den hele tiden smider røven, kan ikk anbefale den så hellere en rustler vxl

• #10   10. jul 2009 den er bagjulstrukket og i traxxas gode kvallitet, tror ikke du går galt i byen med den men har ikke selv haft fornøjlsen af at prøve en endnu, så ved ikke hvordan dens køre egenskaber er, men som den eneste rwd du har kigget på kræver den omtanke og tenik at køre med, den er tilgengeld ikke så stor som de andre så 3.3 motoren skal nok sætte fut i den hvis den kan overføre kræfterne til underlaget ordenligt, har hørt den slider dinne bagdæk hurtigt

• #11   10. jul 2009 Anders *TS* ™: Ophænget på en E-Revo skulle være rigeligt solidt.

Du siger at han ikke skal vælge Jato'en grundet baghjulstræk, og anbefaler ham i stedet en Rustler, som også er baghjulstrukket?..

• #12   10. jul 2009 ja der er også 2 forskelelige biler. har kun hørt godt om rustler så vis han nu ville ha en baghjulstrukket bil ville jeg anbefale en rustler vxl som er el og ikk nitro.

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#13   10. jul 2009 Jeg ved godt el bilerne er hurtigere, men synes bare der mangler noget...hmmm......lyd.....
    Jeg kan godt lide savage xl, men den er vist noget langsommere end de 3 andre.

• #14   10. jul 2009 hehe, logik:) ja revoens avancerede selvjusterende f1 ophæng skulle ikke volde nogen problemmer, det er ikke noget man hører,

• #15   10. jul 2009 det er rigtigt, du får ikke larmen og stanken, med el, Men har du først kørt en bl bil går du ikke over til noget andet, det kick det giver, og så kan nitro slet ikke følge med

• #16   10. jul 2009 en savage 5,9 er også pænt hurtig den køre da de 80 stykker. men ja vis jeg havde valget mellem en savage flux eller savage 5,9 havde jeg valgt sacage flux

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#17   10. jul 2009 Dvs revo'en er den at foretrække? Synes også at alle videoerne på youtube viser savage flux der vælter rundt.

• #18   10. jul 2009 revoen kører helt eminent, fåes ikke bedre køreegenskaber i en monster tuck, den kan du også få i nitro hvis du vil prøve kræfter med det, havde jeg råd havde jeg helt sikkert en e-revo bl

• #19   10. jul 2009 citat fra en af amerikas RC guruer:
    >>>>>>
    If you want to race, moon lit walks on the beach, and for woodland critters to come out while you drive then the Revo is ideal for you.

If you want something that can go anywhere, punch Bambi in the face, and beg for more bashing abuse then get the Savage.

The revo is more nimble and agile. Its also all plastic. The savage was built for durability and to take a hit or a bad 20 foot jump off a ramp.
    <<<<<<

:o)

Jato har til tider problemer med gearkassen.
    flux og e-revo BL har begge problemer med esc (de brænder hyppigt af)

Savage XL / dlux er nok de 2 stærkeste med tanke på bashing.

e-revo har de bedste køreegenskaber tæt fulgt af jato.

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#20   10. jul 2009 ok....så lad mig spørgen på en anden måde.....hvad er den hurtigste nitro rtr monster truck? Er det Jato 3.3?

• #21   10. jul 2009 nok savage 5.9, med 3 gear

• #22   10. jul 2009 Jato er meget hurtig ja, men den har INTET med en monstertruck at gøre..

savage flux og e-revo BL opnår forholdsvis nemt en højere hastighed end jato.

• #23   10. jul 2009 HEj hva med min ? det er en ny model. kører super se markedsanonce

• #24   11. jul 2009 Det kommer vist helt an på hvad du er til, mit valg ville være Xleren. Men jeg har heller ikke noget imod at sætte mig lidt ind i tingene eller justere.
    Men el eller nitro er vist det første valg du skal tage.

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#25   11. jul 2009 jeg har besluttet mig for det skal være en nitro bil. Jeg gider ikke det cirkus med batterier, selvom de modeller er nemmere at gå til og de er hurtigere. Synes der mangler lidt charme ved el bilerne smiley Så spørgsmålet er bare hvilken?

• #26   11. jul 2009 traxxas modeler er med ezstart, ikke noget med glødestarter og hive i en snor, du sæter bare ezsarteren på og trykker på en knap

• #27   11. jul 2009 ja en nitro skal du ikke være bange for at købe, og som henrik j siger, sætter du dig en smule ind i det, skal der ikke skrues så meget som nogen påstår. og personligt synnes jeg at nitro holder bedre en el.

• #28   11. jul 2009 Hvis du ikke kender nitro, så køb evt nitrubogen. Så får du en rigtig god start i nitroverdenen.

Og så lige en tommelfinger op til deltagerne i denne tråd. Det er dejligt at se en tråd med el OG nitro der ikke går op i mudderkast om hvad der er bedst :o)

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#29   11. jul 2009 Har et par makkere som også kører nitro så de skulle nok være behjælpelige smiley

Nu har jeg kigget på savage xl og jato 3.3. Er der andre modeller som jeg har overset?

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#30   11. jul 2009 kan man evt gøre en savage xl hurtigere?

• #31   11. jul 2009 Gøre en Savage XL hurtigere?
    Det kan man vel godt, ændring af gearing på klokken kontra spur gear, highspeed tredje gear, Nova køletårn osv.
    Men tag lige at prøv den std. først. Jeg har selv den motor på min Savage X og lige umiddelbart er det ikke fart jeg savner.

• Lars Juul E
    Lars Juul E Tilmeldt:
    jul 2009

#32   12. jul 2009 Nå men jeg har besluttet mig for en savage xl.....måske med lidt gejl....nu må vi se

Kommentér på:
Ny vogn, men hvilken?

Annonce