553 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
E-Maxx Ultimate vs E-REVO E-Maxx Ultimate vs E-REVO
mojn RCG
jeg står og skal købe en el offroader, men synes ikke at kan bestemme mig, har som sagt en E-REVO ((link fjernet)
eller en E-Maxx Ultimate ((link fjernet)
jeg tænker, hvad er forskellen på disse to fine maskiner:
forbrug
holdbarhed
økonomisk
O.S.V
bor på landet med masser af plads,
jeg vil også gerne høre om i kan give mig et sted hvor man ellers kan købe dem, (bor lig midt i midtjyland)
0 synes godt om
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Holdbare, hurtige og underholdende ;o)
Hvis du vil kører på grus, asfalt, græs eller lign. fladt landskab og vi kører hurtigt er E-revo nok det bedste valg; vil du derimod kører offroad med hop, klatre i jordbunker, forcere højt græs & marker og "bashe" genrelt ville jeg vælge E-maxx.
Dette ud fra at der er højere frihøjde på E-maxx!
Uanset valg - fede biler !!
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
jun 2008
Men fed detalje, er der nogen der har forsøgt det monteret? Gad godt hører lidt erfaringer...
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 78 Svar: 762
Men den kører bestemt ikke fantastisk, når den er hævet så meget op. Det bliver en rigtig gyngehest. Men det syntes jeg nu også eMaxx er, når den hæves op. Men det virker lidt som om eRevo er lidt værre. Den bliver også noget smallere
Prøvede aldrig at lege så meget med opsætningen, da eRevo var hævet. Men måske hvis den fik en anelse hårdere fjedere, at det ville blive bedre.
Men skiftede hurtigt tilbage til standard rockers. Det kører eRevo bare bedre med.
Skulle jeg vælge en af de to, igen, skulle det være eRevo. Den ligger nu kanon godt, når det går hurtigt. (Sway bar kit kan stærkt anbefales) Men står man og kan få fat i en eMaxx der er billigere, så tror jeg bestemt ikke man ville være ked af den heller.
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 6 Emner: 3 Svar: 51
http://www.youtube.com/watch?v=CXm-8OkC5JE
jun 2008
Men meget sigende - offroad med hop osv er E-maxx og fladt landskab med høje hastigheder er E-revo (landinger fra hop til sidst i flmen siger næsten alt om bash med E-revo)
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 78 Svar: 762
Firkantet set er videoen fin nok. Men den er nok lidt for firkantet.
I sidste ende kan man så til gengæld modde og justere sig ud af mange ting. Og som han siger, skal man nok få sjov med begge biler.
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
jeg tror efter hvad jeg har læst, og se videoer af, bliver det E-Maxx jeg køber.
nu skal jeg så lig høre efter et par andre ting.
hvor ville det være bedst at købe den henne i DK?
og så er der en ting jeg tænker.
efter hvad jeg har kunne forstå er det kun stock udgaven a E-Maxxen der er vand tæt når man sætter en BL motor på mister den sin vandtæthed er det bar mig eller?
jun 2008
Køb i en butik nær dig selv, så har du nemmest ved at reklamerer og få gode råd.
Held og lykke med bilen, jeg har selv en som sagt, og der er masser af skæg og fart i vente ;o)
PS: Du skal ofre penge på 8,4V batterier med masser af Mah, med mindre du vil lege med Lipo!
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 53 RC-enheder: 4 Emner: 15 Svar: 71
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 24 Svar: 365
E-Maxx Ultimate vs E-REVO