553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

E-Maxx Ultimate vs E-REVO E-Maxx Ultimate vs E-REVO

mojn RCG

jeg står og skal købe en el offroader, men synes ikke at kan bestemme mig, har som sagt en E-REVO ((link fjernet)
eller en E-Maxx Ultimate ((link fjernet)
jeg tænker, hvad er forskellen på disse to fine maskiner:
forbrug
holdbarhed
økonomisk
O.S.V

bor på landet med masser af plads,

jeg vil også gerne høre om i kan give mig et sted hvor man ellers kan købe dem, (bor lig midt i midtjyland)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-Maxx Ultimate vs E-REVO
  • #1   17. jul 2009 Jeg har kun kørt E-maxx Ultimate (2 stk) og de er kanon.
    Holdbare, hurtige og underholdende ;o)

Hvis du vil kører på grus, asfalt, græs eller lign. fladt landskab og vi kører hurtigt er E-revo nok det bedste valg; vil du derimod kører offroad med hop, klatre i jordbunker, forcere højt græs & marker og "bashe" genrelt ville jeg vælge E-maxx.

Dette ud fra at der er højere frihøjde på E-maxx!

Uanset valg - fede biler !!

• #2   17. jul 2009 Der følger et long travel rocker set med til e-revo bl edition, som giver stor frihøjde. Så du behøver ikke og vœlge e-maxx af den grund.

• #3   17. jul 2009 Men er man oppe i brusslesh version er der noget pris ;o)
    Men fed detalje, er der nogen der har forsøgt det monteret? Gad godt hører lidt erfaringer...

• #4   17. jul 2009 Har haft kørt med long travel rockers på eRevo. Og den kan blive høj. Meget høj. Mener faktisk den kan blive højere end eMaxx. (Ud fra et billede jeg har set)
    Men den kører bestemt ikke fantastisk, når den er hævet så meget op. Det bliver en rigtig gyngehest. Men det syntes jeg nu også eMaxx er, når den hæves op. Men det virker lidt som om eRevo er lidt værre. Den bliver også noget smallere
    Prøvede aldrig at lege så meget med opsætningen, da eRevo var hævet. Men måske hvis den fik en anelse hårdere fjedere, at det ville blive bedre.
    Men skiftede hurtigt tilbage til standard rockers. Det kører eRevo bare bedre med. smiley
    Skulle jeg vælge en af de to, igen, skulle det være eRevo. Den ligger nu kanon godt, når det går hurtigt. (Sway bar kit kan stærkt anbefales) Men står man og kan få fat i en eMaxx der er billigere, så tror jeg bestemt ikke man ville være ked af den heller.

• #5   17. jul 2009 her er en film som viser forskellen mellem E-maxx og E-revo
    http://www.youtube.com/watch?v=CXm-8OkC5JE

• #6   17. jul 2009 Han er sgu en smuksak ham Kurt lækker med de hvide strømper ;o)

Men meget sigende - offroad med hop osv er E-maxx og fladt landskab med høje hastigheder er E-revo (landinger fra hop til sidst i flmen siger næsten alt om bash med E-revo)

• #7   17. jul 2009 Han glemmer bare lige at fortælle at eRevo faktisk kan hæves mere.
    Firkantet set er videoen fin nok. Men den er nok lidt for firkantet. smiley (Nok for at gøre det lettere for nogen)
    I sidste ende kan man så til gengæld modde og justere sig ud af mange ting. Og som han siger, skal man nok få sjov med begge biler.

• #8   17. jul 2009 Jeg ville vælge E-Revo, da jeg vil køre på jord baner og fordi jeg vil lave speed-runs på asfalt..... + at jeg er fartgal ;D

• #9   17. jul 2009 okay, takker for de gode inputs,

jeg tror efter hvad jeg har læst, og se videoer af, bliver det E-Maxx jeg køber.
    nu skal jeg så lig høre efter et par andre ting.

hvor ville det være bedst at købe den henne i DK?

og så er der en ting jeg tænker.
    efter hvad jeg har kunne forstå er det kun stock udgaven a E-Maxxen der er vand tæt når man sætter en BL motor på mister den sin vandtæthed er det bar mig eller?

• #10   17. jul 2009 Ellers skal du finde vandtæt esc til bl; ved ikke om det findes?

Køb i en butik nær dig selv, så har du nemmest ved at reklamerer og få gode råd.

Held og lykke med bilen, jeg har selv en som sagt, og der er masser af skæg og fart i vente ;o)

PS: Du skal ofre penge på 8,4V batterier med masser af Mah, med mindre du vil lege med Lipo!

• #11   17. jul 2009 e-maxx

• #12   17. jul 2009 Vil også sige video´en er for firkantet. Han nævner jo intet om at man kan forlænge affjedringen på E-Revo´en, og dermed få langt bedre hoppe/tærræn egenskaber. Og selvom man hæver E-Revoen til E-Maxx højde vil den stadig have et lavere tyngdepunkt pga bilens design generelt, og dermed vil den stadig have bedre køre/svingegenskaber end E-Maxx´en.

Kommentér på:
E-Maxx Ultimate vs E-REVO

Annonce