{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Kyosho Inferno VE, Brushless.
  • #1   3. aug 2009 Styre stangen ser noget klegn ud, men ellers ser den okay ud....

• #2   4. aug 2009 Man har da altid lyst til at køre buggy på bane, bare ikke med det der EL pjat der skal sku en ordenlig motor på vi er jo MÆND smiley

• #3   4. aug 2009 El pjat, det er der delte meninger om. Det nitro fis yder jo ingenting, der ska noget ordenligt BL i sådan en 1:8 buggy... Alt andet ka være ligemeget...

• #4   4. aug 2009 Ja det ka du ha ret i, jeg har ikk lige læst hva der stod om den, men esc'en måtte gerne ku ha klaret 2 celler mere. 22200omdr er ikk meget, så ska den da være gearet meget højt, ellers ska man købe en anden esc. Motoren ka jo godt klare 6 celler...

• #5   4. aug 2009 Fed buggy. bare på med en stor hobbywing fly esc og så på med mekaniske bremser, så funker den som en nitro buggy bare med 100gange mere power. ikke det svage nitro pis der.. det er for slapsvanse..
    "Man har da altid lyst til at køre buggy på bane, bare ikke med det der EL pjat der skal sku en ordenlig motor på vi er jo MÆND :D"
    det er netop denne slags fordomme som får dem som siger det til at fremstå som 50årige gamle truckdrivere som spiser deres egne bussemænd hahahaaaaaaaaa
    en rigtig motor er vel den motor som yder mest ? nitro er for sløve i optrækket og på toppen og så er de for dyre i drift. hvis ikke brushless var opfundet var det måske en anden snak, men bl har været fremme lææænge nu og det er på tide i tager mod til jer og prøver noget ægte power.. heldigvis så bliver 2takt jo ulovligt hahahaaaaaa så om 5-10år så hedder det el uanset hvad smiley æv bæv hva

• #6   4. aug 2009 Ja eller også ser vi det EL som noget der er for børn.. ;O) Uden larm lidt fesent hehe

Mere power jo det tænker jeg sku nok.. Men nu er Power jo ikke alt, en tubine på og den ville have en endnu hurtiger topfart, men det hjælper ikke os der synes larm justering osv er det der gør det til motor sport, istedet for en leg, en del af gamet for os nitro folk.. Om 10 år tja hvem ved måske køre jeg EL.. Men jeg er stadig af den anden holdning... også de færeste der kan håndtere en buggy på bane med 100gange mere power end en nitrro ;O) Men frem og tilbage på vejen er det vel fint nok...

Totakt ulovligt ja men det har sku intet med en nitro motor at gøre, bliver den ulovlig så skal der en anden lov til...

Men vi må da mødes på en bane engang og se om det der EL giver en røvfuld :O) eller om en nitro har et oki optræk på jord/ler.. Kunne da være sjovt, Men fesent det er det hilsen en køre på muligves 70år
    HEHE Så kom nu med jeg kan tage det :OD

• #7   4. aug 2009 70 år?? så er det jo nærmere erfarenhed+nitro mod Brushless power smiley

Kommentér på:
Ny Kyosho Inferno VE, Brushless.

Annonce