849 visninger
|
Oprettet:
Ny Kyosho Inferno VE, Brushless. {{forumTopicSubject}}
Ser sgu godt ud, lige før jeg kunne få lyst til en buggy igen
(link fjernet)
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 42 Svar: 596
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
jan 2007
jan 2007
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
"Man har da altid lyst til at køre buggy på bane, bare ikke med det der EL pjat der skal sku en ordenlig motor på vi er jo MÆND :D"
det er netop denne slags fordomme som får dem som siger det til at fremstå som 50årige gamle truckdrivere som spiser deres egne bussemænd hahahaaaaaaaaa
en rigtig motor er vel den motor som yder mest ? nitro er for sløve i optrækket og på toppen og så er de for dyre i drift. hvis ikke brushless var opfundet var det måske en anden snak, men bl har været fremme lææænge nu og det er på tide i tager mod til jer og prøver noget ægte power.. heldigvis så bliver 2takt jo ulovligt hahahaaaaaa så om 5-10år så hedder det el uanset hvad æv bæv hva
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
Mere power jo det tænker jeg sku nok.. Men nu er Power jo ikke alt, en tubine på og den ville have en endnu hurtiger topfart, men det hjælper ikke os der synes larm justering osv er det der gør det til motor sport, istedet for en leg, en del af gamet for os nitro folk.. Om 10 år tja hvem ved måske køre jeg EL.. Men jeg er stadig af den anden holdning... også de færeste der kan håndtere en buggy på bane med 100gange mere power end en nitrro ;O) Men frem og tilbage på vejen er det vel fint nok...
Totakt ulovligt ja men det har sku intet med en nitro motor at gøre, bliver den ulovlig så skal der en anden lov til...
Men vi må da mødes på en bane engang og se om det der EL giver en røvfuld :O) eller om en nitro har et oki optræk på jord/ler.. Kunne da være sjovt, Men fesent det er det hilsen en køre på muligves 70år
HEHE Så kom nu med jeg kan tage det :OD
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Ny Kyosho Inferno VE, Brushless.