Skal have en nitro.. {{forumTopicSubject}}
.. men hvilken en kunne i herinde råde til?
Min ven havde engang en el - den var altid i stykker og orker jeg ikke hvis jeg skal til at ud og købe mig en!
Mine eneste krav til bilen er;
- at det er en offroad
- at den kører 80 KM/t og derover
- Helst 1:10 MEN 1:8 er også OK hvis det er bedst for at opnå mine kriterier.
- at den er holdbar og ikke går i stykker (noget knækker af opgaver den burde holde til!)
Altså kort sagt: En offroad med kvalitet og fart i!
Jeg har kigget på HPI, Traxxas, RTR osv..
- Har ingen anelse om hvilket mærke der matcher mine kriterier for har aldrig gjort i disse biler og vil være så ked af at købe noget der "falder fra hinanden"
Hjælp søges og på forhånd tak..
nov 2008
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 3 Emner: 15 Svar: 130
"Michael A" på min venne liste forhandler dem.. nypris 2500 kr (RTR)
jun 2009
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 43
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 73 Svar: 458
jun 2009
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
Jeg køre losi og vil til en hver tid anbefale sådan en.. Holtehobby er i dansk impotør har dem og hvis han ikke lige har en RTR version hjemme så ring eller skriv til ham, han er altid hjælpsom,
jun 2009
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 525
kig evt mine videoer - det er hyper 7 der er i luften m.m. hehe ..
og se evt mine annoncer...
mvh Michael.
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 22 RC-enheder: 8 Emner: 45 Svar: 339
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
Jeg har selv haft lidt af hvert.... Mit valg faldt på Hong Nor X1-crt truggy. Jeg er super glad for den.
Den er nem at skaffe dele til når den engang går i stykker!
Den er vild med dens 28´er motor.
Den kan holde til tæsk.
Den er forholdsvis billig.
Jeg er meget glad for min og kan kun anbefalde den.
Håber du træffer det rigtige valg.
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 6
Vil indrømme at efter jeg har set Michael A's film med Hyper'n trækker det godt i mig MEN skal være ærlig og sige at HPI og Traxxas har trukket mest i mig lige fra starten.
Nu er jeg så stødt på denne Traxxas:
- Traxxas Jato 3.3 +65MPH Nitro racer
- Film: http://www.youtube.com/watch?v=HVTWItVzbCc&feature=related (Der kan ses fart og holdbarhed efter styrt)
MEN bilen er en 2WD og med de kræfter den har samt fart så ved jeg ikke om det blir svært at styreden? Altså at den meget nemt kommer ud af balance og drejer rundt om sig selv og evt. vælter? Skal man op i 4WD når vi snakker de kræfter samt KM/T ??
mar 2004
maj 2008
Men Traxxas er og bliver et "lege"tøjs mærke hvor biler som losi 8ight og Hongnor X1-crt som der bliver nævnt er en seriøst bane bil, hvor man ikke kan leve med ting af dårligkvalitet ihvertfald ikke hvis man ønsker at vinde.. Jeg vil så også mene at du skal glemme det der topfart noget du går højt op i med mindre du bare vil køre lige ud på en vej.. Hongnoréren som bliver nævnt har rigligt med power til offroad og du vil sikkert blive overrasket over hvorhurtigt det faktisk går på en hullet grusvej..
mar 2004
1. Jeg bor i byen hvor der er rig mulighed for at flyve lidt udover kantstenene og køre massere af tid på asfalt.
2. Mine forældre bor ude på landet hvor der er store arealer med græsplæne (en plan kortklippet græsplæne) og massere af fint grus i gården som der er mulighed for at race rundt ovenpå.
3. Så flytter mine svigerforældre snart til landet også - der er der som ved mine forældre også massere af græs og grus (stadigvæk plan) og ja, selvfølgelig også lidt bumb og sådan.
Så det er somend ikke fordi jeg skal køre konkurrence på en grusvej, en bumpet bane med flyvehop eller noget.
Nej, blot til almindelig brug uden jumps, store huller og massere af sand
- Derfor går jeg op i farten
mar 2004
Hvordan stod det til med det 2WD? Er det som jeg siger, eller er det ligemeget?!
maj 2008
Jeg havde heller aldrig fornemmelsen af at du skulle bruge den til løb, det jeg bare ville fortælle dig er at mærker og biler som er lavet til løb har en MEGET god kvalitet..og du startede med at sige du ville have en der kunne holde til noget..
At jeg siger Traxxas er legetøj er fordi det kun er lavet til leg, hvor imod de andre er lavet til løb og selvfølgelig leg, ja faktisk er dem der bruger dem så seriøse med deres sport, at mange lever af det, så her skal kvaliteten være iorden ellers har man sku et problem :O)
mar 2004
maj 2008
mar 2004
Andre der har plusser eller minusser på den Traxxas jeg har overvejet at købe?
Her er den li igen:
-------------------
Nu er jeg så stødt på denne Traxxas:
- Traxxas Jato 3.3 +65MPH Nitro racer
- Film: http://www.youtube.com/watch?v=HVTWItVzbCc&feature=related (Der kan ses fart og holdbarhed efter styrt)
-------------------
Skal have en nitro..