FG - træls FG - træls
ja efter lang tid hvor jeg ikke har orket at se hvad der var galt med min FG'er vil jeg nu igang. da jeg var på sommerferie i blåvand ville jeg ned på stranden og køre (hvad ellers? men sagen er at forinden havde jeg kørt i grus og der var kommet en sten i bremsen så jeg havde haft motoren af for at få stenen ud. Da jeg så køre ned på stranden for at ville køre kunne jeg seat der var mange mennesker. nå men videre til sagen, jeg ville starte oppe i det høje græs hvis uheldet skulle være ude. jeg tænder senderen, sætter ledningerne fra batt og til modtager sammen og tester strøm, der var msser af strøm. så hiver jeg i trækstarteren og den ligger ud med fuld knald, men det høje græs stopper den heldigvis. jeg stopper en og tjekker failsafe og alle de andre ting. jeg prøver så at starte igen men denne gang starter den også med fuld hammer. lagde mærke til at når jeg pressede speederen ned bremsede den, men lige så snart jeg slap var det fuld knald. hvad kan være i vejen, har ikke turde starte den siden af frygt for at den ville stikke af. ved godt den var lidt lang men hvis i kan hjælpe ville jeg være meget glad
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 83
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Det "flade" stykke i hullet, passer med et fladt stykke paa kaburatoren
Du kunne jo pröve at tände for EL uden at starte den, saa kan du se om den aabner for kaburatoren
sep 2008
sep 2008
sep 2008
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Du snakket vist om den piano traad som gaar fra kaburator til servo'en, og det er IKKE den jeg mener
Garnati og garanti..... du har jo selv skrevet at du har väret ved at skille det ad... saa det er jo nok dig der har lavet en lille fejl
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
I mine FG dage kom jeg til at monterer den "plade" hvor pianotråden trækker og slipper omvendt på karburatoren, så den sad under i stedet for over (eller omvendt). og det gav dette problem.
Håber du forstår hvad jeg mener
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.629
... og så er det en god ide at skrive i din profil hvor du ca bor, bare hvis der skulle være en venlig sjæl i nærheden der ville hjælpe
FG - træls