654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

FG - træls FG - træls

ja efter lang tid hvor jeg ikke har orket at se hvad der var galt med min FG'er vil jeg nu igang. da jeg var på sommerferie i blåvand ville jeg ned på stranden og køre (hvad ellers? smiley men sagen er at forinden havde jeg kørt i grus og der var kommet en sten i bremsen så jeg havde haft motoren af for at få stenen ud. Da jeg så køre ned på stranden for at ville køre kunne jeg seat der var mange mennesker. nå men videre til sagen, jeg ville starte oppe i det høje græs hvis uheldet skulle være ude. jeg tænder senderen, sætter ledningerne fra batt og til modtager sammen og tester strøm, der var msser af strøm. så hiver jeg i trækstarteren og den ligger ud med fuld knald, men det høje græs stopper den heldigvis. jeg stopper en og tjekker failsafe og alle de andre ting. jeg prøver så at starte igen men denne gang starter den også med fuld hammer. lagde mærke til at når jeg pressede speederen ned bremsede den, men lige så snart jeg slap var det fuld knald. hvad kan være i vejen, har ikke turde starte den siden af frygt for at den ville stikke af. ved godt den var lidt lang men hvis i kan hjælpe ville jeg være meget glad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG - træls
  • #1   26. aug 2009 da jeg tog motoren af tog jeg ikke gassen af nede ved servoen men oppe ved karburatoren. men er næsten 95 % sikker på jeg satte den i den stilling den skulle være. håber i kan hjælpe

• #2   26. aug 2009 tja, du har nok ikke faaet den samlet rigtigt ved kaburatoren smiley
    Det "flade" stykke i hullet, passer med et fladt stykke paa kaburatoren smiley

Du kunne jo pröve at tände for EL uden at starte den, saa kan du se om den aabner for kaburatoren smiley

• #3   26. aug 2009 det kan jeg ikke rigtigt se, men den stang der går ind i karburatoren (går ud fra det er den du mener) bøjer helt vild meget når man giver gas, og det sted hvor batteriet sidder giver sig helt når den giver gas. den bøjer så meget at den går ud på buret og ind på udstødningen og siger kling. kan evt lave en vid. af det i morgen.

• #4   26. aug 2009 det hør den, den trykker ned ad den plade på modsatte side

• #5   26. aug 2009 når jeg giver gas er det som om "spjældet" ikke trækker sig op igen, eller den plade der styre den trækker sig ikke op igen, den bliver nede på fuld hane ;(, skal jeg tage den over til fg-hobby da der stadig er garenti på den?

• #6   26. aug 2009 den arm der gaar tvärs gennem kaburatoren (hvor gasspjäldet sidder) den er lidt flad paa den ene side..... og det falde stykke skal passe med det flade stykke i hullet paa den "arm" du skruer fast paa den....

Du snakket vist om den piano traad som gaar fra kaburator til servo'en, og det er IKKE den jeg mener smiley

Garnati og garanti..... du har jo selv skrevet at du har väret ved at skille det ad... saa det er jo nok dig der har lavet en lille fejl smiley

• #7   26. aug 2009 tror du har lavet en fejl 40 (fejlen er 40 cm fra bilen;o))

I mine FG dage kom jeg til at monterer den "plade" hvor pianotråden trækker og slipper omvendt på karburatoren, så den sad under i stedet for over (eller omvendt). og det gav dette problem.
    Håber du forstår hvad jeg mener

• #8   26. aug 2009 Prøv at tage et billede af hvordan du har monteret gasarmen.

... og så er det en god ide at skrive i din profil hvor du ca bor, bare hvis der skulle være en venlig sjæl i nærheden der ville hjælpe smiley

Kommentér på:
FG - træls

Annonce