871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

christian p
christian p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Begynder nitro Begynder nitro

Hej alle sammen

er helt ny i rc, men er sku blevet lidt hookd efter at have kørt med min vens hpi trophy.

Så nu skal jeg sku have mig en nitro bil så vi kan kører lidt race mod hinanden.

Så mit spørgsmål er hvad vil i anbefale?
Har selv kigget meget på Trophyen som jeg selvfølgelig også har prøvet, ville det være et godt valg?
Det eneste er bare at dem jeg kører med har en 4,6 motor monteret(hovedsageligt savage) skal jeg så montere ssådan en istedet for at følge med?

ps vil ikke have en savage da jeg ikke kører hop, men hovedsageligt bane vi selvlige laver

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder nitro
  • christian p
    christian p Tilmeldt:
    sep 2009

#1   14. sep 2009 glemte hvisatsige jeg har en 5-6k atgøre godt med alti alt

• #2   14. sep 2009 køb en benzin bil. fg marder eller sådan noget så slipper du for at justere heletiden. har selv haft nitro og det er bare nedern at man skal skrue heletiden.. benzin bilen trækker du bare i snoren og så køre den

• #3   14. sep 2009 Dem der skruer i Nitrobil hele tiden, er dem der ikke fatter det, eller fordi de køber noget billigt grej..

Køb en ordenlig Nitrobil og den virker udemærket. Dog kommer du aldrig helt uden om en smule finjustering ved evt sommer vinter kørsel..

Med de penge du har ville jeg købe een Hong Nor Truggy. kanon fed bil, og den kører bare

Karsten

• christian p
    christian p Tilmeldt:
    sep 2009

#4   14. sep 2009 Glemte lige at skrive det ikke skulle være el, det skal sku larme og lugte.
    Har bare valgten hpi da de andre har det, og de kan så hjælpe med at skrue.
    Og de gange vi har været ude med bilerne er der sku ikke meget justering nødvendigt, selvfølgelig skal der justeres lidt ved vejrskift.

men har en lille uges tidtil at finde en bil, så i må meget gerne komme med flere forslag(gerne medlink)

• #5   14. sep 2009 christian P: hvis du køber en ny bil skal de altid køres til, og det tager lidt tid. Ellers er der mange modeller med de penge du har til rådighed.
    En hyper 7 er ikke af vejen, ligeledes er den "nye" Kyosho Inferno MP9 heller ikke helt skidt. Du kan få mange modeller til de penge, og de har allesammen fordele og ulemper. Jeg ville finde en bil som var den model jeg søgte, altså truck, buggy, stadium? og finde en hvor op til flere butikker havde res dele liggende fast. Det er ikke noget mere irriterende end ikke at kunne få res dele bare sådan lige.

• #6   14. sep 2009 hyper 7 uden tvivl den kan holde til noget

• #7   14. sep 2009 Prøv at kigge hos www.rcmodels.dk efter hong nor.
    At skrue i endten den ene bil eller den anden, er sådan set det samme.

• #8   14. sep 2009 hey der har lige været 2 hpi hellfire til salg michael o mener jeg det var

• #9   14. sep 2009 Hej Christian,
    jeg købte en trophy her for 4 mdr siden:

(link fjernet)

jeg havde lidt svært med den i starten da det var min første nitrobil med glødestarter og snoretræk.... men hver gang jeg ringede ind forklarede di mig det hele til bunds og havde god tid.... (super service)
    nu har jeg kørt 4 gallon og jeg har ikke skulle reparere den endnu "jeg er ikke sød ved den" så efter min mening er det et godt valg.

jeg skal ikke kunne sige om de andre de foreslår er bedre, men jeg har ingen problemer!

ellers skulle du købe en traxxas... det er noget af der nemmeste at have med at gøre.... el start osv...

Søren

• #10   16. sep 2009 har selv traxxas og jo det kan da virke nemmere et eller andet sted med nitro-starter dims ...
    Husk bare på den er El drevet og skal have et Nihm batt og lader ...

jeg valgte en traxxas Nitro Sport som starter nitro - total nem og enkel at starte med - dog slet ikke samme qual som Hong nor og andre store mærker - men fin bil der også kan skrues i hvis den går i stykker.
    (og prisen er ikke sindsyg så hvis nitro ikke siger dig noget - kan du bare køre den i havnen uden at græde - "joke")

bare lige mine 5 øre

MVH
    Henrik

Kommentér på:
Begynder nitro

Annonce