871 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Begynder nitro Begynder nitro
Hej alle sammen
er helt ny i rc, men er sku blevet lidt hookd efter at have kørt med min vens hpi trophy.
Så nu skal jeg sku have mig en nitro bil så vi kan kører lidt race mod hinanden.
Så mit spørgsmål er hvad vil i anbefale?
Har selv kigget meget på Trophyen som jeg selvfølgelig også har prøvet, ville det være et godt valg?
Det eneste er bare at dem jeg kører med har en 4,6 motor monteret(hovedsageligt savage) skal jeg så montere ssådan en istedet for at følge med?
ps vil ikke have en savage da jeg ikke kører hop, men hovedsageligt bane vi selvlige laver
0 synes godt om
sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
aug 2009
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 3 Emner: 9 Svar: 23
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Køb en ordenlig Nitrobil og den virker udemærket. Dog kommer du aldrig helt uden om en smule finjustering ved evt sommer vinter kørsel..
Med de penge du har ville jeg købe een Hong Nor Truggy. kanon fed bil, og den kører bare
Karsten
sep 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Har bare valgten hpi da de andre har det, og de kan så hjælpe med at skrue.
Og de gange vi har været ude med bilerne er der sku ikke meget justering nødvendigt, selvfølgelig skal der justeres lidt ved vejrskift.
men har en lille uges tidtil at finde en bil, så i må meget gerne komme med flere forslag(gerne medlink)
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 9 Emner: 44 Svar: 288
En hyper 7 er ikke af vejen, ligeledes er den "nye" Kyosho Inferno MP9 heller ikke helt skidt. Du kan få mange modeller til de penge, og de har allesammen fordele og ulemper. Jeg ville finde en bil som var den model jeg søgte, altså truck, buggy, stadium? og finde en hvor op til flere butikker havde res dele liggende fast. Det er ikke noget mere irriterende end ikke at kunne få res dele bare sådan lige.
jun 2009
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 13 Svar: 43
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.206
At skrue i endten den ene bil eller den anden, er sådan set det samme.
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 176
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 27 Svar: 219
jeg købte en trophy her for 4 mdr siden:
(link fjernet)
jeg havde lidt svært med den i starten da det var min første nitrobil med glødestarter og snoretræk.... men hver gang jeg ringede ind forklarede di mig det hele til bunds og havde god tid.... (super service)
nu har jeg kørt 4 gallon og jeg har ikke skulle reparere den endnu "jeg er ikke sød ved den" så efter min mening er det et godt valg.
jeg skal ikke kunne sige om de andre de foreslår er bedre, men jeg har ingen problemer!
ellers skulle du købe en traxxas... det er noget af der nemmeste at have med at gøre.... el start osv...
Søren
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Husk bare på den er El drevet og skal have et Nihm batt og lader ...
jeg valgte en traxxas Nitro Sport som starter nitro - total nem og enkel at starte med - dog slet ikke samme qual som Hong nor og andre store mærker - men fin bil der også kan skrues i hvis den går i stykker.
(og prisen er ikke sindsyg så hvis nitro ikke siger dig noget - kan du bare køre den i havnen uden at græde - "joke")
bare lige mine 5 øre
MVH
Henrik
Begynder nitro