867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Køb over Ebay(sikkert?,rcHjul?garnati) Køb over Ebay(sikkert?,rcHjul?garnati)

Hej RCG'er jeg har lige nogle spørgsmål.

1;
Jeg har fundet nogle Hjul til min rc (se profil) på Ebay til billige penge , 100kr for 2 stk så tænker jeg self koster det 40kr i fragt men , jeg har aldrig før købt noget på ebay , så vil vide hvordan det foregår der inde er det som DBA eller som EDBpriser? og kan jeg være sikker når jeg køber der inde så jeg ik bliver snydt ?

det er de her hjul:
http://cgi.ebay.com/TRAXXAS-3668-CHROME-REAR-WHEELS-TALON-TIRE-RUSTLER-VXL_W0QQitemZ390068190182QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item5ad1e03be6&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.com/TRAXXAS-3668A-BK-CHROME-WHEELS-TALON-TIRES-STAMPEDE-VXL_W0QQitemZ390095778566QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item5ad3853306&_trksid=p3286.c0.m14

2; kan jeg godt bare købe 2 samme moddel , så de stadig væk passer på bagenden og foran?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb over Ebay(sikkert?,rcHjul?garnati)
  • #1   28. sep 2009 du kan altid blive snydt
    og hvis de bliver taget i tolden koster de ikke 140kr, men 140+moms(35)+gebyr(155)=330kr

• #2   28. sep 2009 Har handlet flere gange på ebay, og har aldrig haft problemer - heller ikke med told ....

• #3   28. sep 2009 Per H # hvad har det at børe med mine spørgsmål? og de passer jo ik en gang på min bil?

• #4   28. sep 2009 .Ok det har ikke noget at børe ? med dit ?
    men det kunne jo være det var noget du kunne bruge.
    og for at vise dig det kan være ligeså billig i dk.......

• #5   28. sep 2009 Sælgeren har haft over 100.000 handeler, og de 99,8% har været problemfri.

Generelt hvis sælgeren har haft et par tusinde handeler og langt de fleste er problemfri (99%+) så er det en der er værd at handle hos.

Bemærk, portoen på US$ 7,70 er til USA!!!! SPØRG ham om shipping til Europa, den er muligvis MEGET dyrere.

Garanti: tjaa..... Du skal sende varen retur, og sikkert betale for at få tilsendt den nye vare, så der ryger nok kr. 1-300 i porto....

• #6   29. sep 2009 Hvis du bliver snydt på en handel kan du klage til ebay så enten bliver han lukket ude fra al handel fremover kommer selvfølgelig an på hvad der er galt eller han kommer til at give dig pengene retur, det er efterhånden et ret så sikkert sted at handle

Kommentér på:
Køb over Ebay(sikkert?,rcHjul?garnati)

Annonce