994 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar

3. sep 2008 Følger: 107 Følgere: 102 RC-enheder: 10 Annoncer: 3 Emner: 55 Svar: 168
køb af brushless motor til savage? køb af brushless motor til savage?
hej rcg hvilken motor ville være god til mit savage brushless projekt,
søger erfaring med forkellige motore og self internet sider og gerne fra udlandet .D
takker på forehånd
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
ellers er der ammo 36/80 motoren på tower.
uanset hvad du vælger skal du være opsat på at teste forskellgie gearinger og esc setting indtil du finder sweetspot. og husk at tjekke temp og A træk inden du kører for længe med det. når en motor bliver for varm demagger den og trække dødeligt høje A lige inde nden dør helt og det kan koste lipos og esc udover den selv dør selvf.
mvh k
sep 2008
Følger: 107 Følgere: 102 RC-enheder: 10 Annoncer: 3 Emner: 55 Svar: 168
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
esc kan købes på www.hobbyking.com og hvis den skal kunne tage mange celler anbefaler jeg deres store 12cells fly esc.
hvis den skal kunne klare 4celler er der deres hobbyking 100A esc og ellers kan du få ezrun 150A sættet under navnet turnigy derinde, man kan desværre ikke købe esc løst der, men men hurtig søgning på ebay og du er home free. ezrun 150A sættet med tilhørende 2350kv motor er ikke den nemmeste at få til at køre for nybyggere. den skal have noget opmærksomhed med hensyn til sweetspot så den ikke køre for varmt.
jeg vil ikke anbefale komplet mmm sæt pga det er et lotteri om du får en esc som er pålidelig eller om den futter af uden grund. og det er sku ærgerligt at futte en esc af uden grund
mvh k
køb af brushless motor til savage?