645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Dårlig holdning... Dårlig holdning...

Hey RCG.

Jeg er ret ny her på siden, men den korte tid jeg har været her, synes jeg at jeg har oplevet en ret dårlig holdning når det gælder nye rc enheder på siden.
Altså når der bliver oprettet nye enheder, og brugerne skal stemme bilerne ind.

Jeg har selv lige fået afvist en Vmax drift car. Jeg har brugt godt med tid på beskrivelsen og billederne er iorden! Alligevel bliver bilen afvist. Efter min mening er det for di der ER en Vmax drift car..
Folk stemmer de biler ind de selv kan lide, og kigger lidt bort fra beskrivelsen og billederne.
Det er 100% fair at afvise en bil der ikke lever op til de krav der nu er sat. Men synes det er unfair og egoistisk at afvise en bil der er beskrevet godt og har billederne i orden...

Håber folk tænker lidt over det efter at have læst dette indlæg!

Grunden til at jeg skriver dette, er ikke fordi jeg lige har fået afvist min egen bil, men fordi jeg synes jeg oplever det dagligt.

Forsat god torsdag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig holdning...
  • #1   1. okt 2009 Christoffer - tror desværre med gennemsnits alderen herinde på 13-15år, er mentaliteten desværre bare sådan. Men ja. giver dig ret i hvad du siger smiley Alle biler skulle have lov til at være herinde, så længe de overholde krav smiley

• #2   2. okt 2009 Det værste er næsten, at jeg beder folk om at skrive hvorfor de afviser, men det er der ingen der har nosser nok til.

Stå nu ved jeres valg!!!!! smiley

Ej, håber bare folk vil tage lidt ved lære af dette.

Min Rustler kom også ind igår. Men det var da med 100 godkend og 50 afvis ca ..

I kan da kigge på den. Har ikke ændret noget fra igår. Synes nu ikke der er noget i vejen..

• #3   2. okt 2009 min ta05 jeg oprettede i dag fik jeg os 30-40 afvisere på smiley Men ingen der skrev hvorfor de afviste smiley Hehe smiley Prøv at oprette din vmax igen. Du får ihvertfald velkommen af mig ;D

• #4   2. okt 2009 synes nu rustlerens billeder er fine nok. Det jo ikke alle der har råd/adgang til et godt cam smiley

• #7   2. okt 2009 Arh nu skal du ikke være uretfærdig smiley smiley Det altså begrænset hvor meget man kan skrive om en standard bil.

• #8   2. okt 2009 jeg finder violinen frem og spiller en lille serenade, og serverer tude kiks til smiley der er altid nogen der afviser sådan er det bare, men jeres biller skal nok komme ind, det kræver tydelige billeder fra alle vinkler, og billeder af indmaden og en fornuftig beskrivelse, at have fået 50 afviser stemmer betyder jo ikke der er 50 der har afvist dem, menge af os har 10 stemmer at gøre godt med så den kan være bare 5, det kræver bare man har vundet 10 udfordringer, jeg begrunder altid en afvisning og afviser som regel pg.a utydelige billeder, eller hvis de alle er taget fra den samme vinkel eller forkært beskrivelse og det er 10 stemmer den ene eller anden vej

mvh Lars

• #9   2. okt 2009 ps. alle mine enheder er kommet ind ved første forsøg

• #10   2. okt 2009 amen

• #11   2. okt 2009 det passer overhoved ikke, se min den her http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25308 den kom ind ved første forsøg, har en masse andet herinde alt kommet ind første gang det kræver bare man overholder de retningslinjer jeg og dion ridsede op

• #12   2. okt 2009 Billederne under din rustler, er nu altså også alt andet end gode, hiv den uden for, en dag det er godt lyst, og skyd nogle ordenlige billeder, og brug som du også har gjort god tid på teksten, så er du så godt som sikker på at komme ind. Dog skal du droppe alt hvad der hedder mellemrum mellem linierne i din tekst, der er vist en ret så udbredt fobi mod det herinde.

• #13   2. okt 2009 Christoffer W: nu har jeg ikke set din bil... men det kunne jo godt være folk faktisk synes at din beskrivelse og billeder ikke var gode nok.. ?

og efter som det er folket det bestemmer, så er der jo lige så mange holdninger til billeder som folk herinde... og et godt billede for dig kan være det værste l*** for andre og derfor afviser de...

men at folk ikke skriver hvorfor de afviser synes jeg også er helt ude i hampen...
    det skulle bare være sådan at hvis man stemte skulle man også skrive en kommentar...

men der er jo ikke andet for at prøve at smide bilen ind igen... smiley og så se om det kommer ind anden gang..

• #14   2. okt 2009 Åh ja, det er et problem der har været oppe et par gange, og efter at ha´ set lidt på dine andre RC´er. Må jeg nok give de andre ret, dine billeder er ikke de bedste jeg har set, men heller ikke de værste.
    Så der burde ikke være de store problemer med at få din Vmax ind her på siden.

Men der er også to andre ting der desværre spiller ind her.
    Det ene er at der er ingen der kan se hvem der afviser, så der er nogen som bare gør det for at generer folk uden de selv for ørene i klemme.

Det andet er hævn, som f.eks hvis man er lige så åben mundet som mig smiley giver det en bunke ”afvisninger” når man skal ha´ en enhed ind her på siden, sikket fordi de selv samme mennesker ikke tør at give en ”Udstemme” som nok ville være på sin plads hvis de føler sig trådt over tæerne, men vil man det må man jo stå åbent frem og det har de selv samme mennesker ikke lige frem lyst til smiley

• #15   2. okt 2009 Hold op med at tude

Husk billeder skal være tydelige, ikke grumset, sløret, taget i mod lys osv.

Nok derfor folk afviser pga. så lever man jo ikke op til de generelle betingelser.

• #16   2. okt 2009 Kan kun give Sauron ret.

Tror det er en kombination af gennemsnits alderen herinde, og at folk kan afvise uden at skulle give en begrundelse...
    Som flere har skevet saa kan de store og dyere enheder sjovt nok tit komme ind med MEGET faa billeder og elendig tekst. Hvilket IKKE er i orden.
    Plus der er vist ogsaa mange som ikke helt har forstaaet hvornaar de skal afvise og hvornaar de skal byde velkommen.
    Er reglerne overholdt, og rimelig tekst og billeder. Saa skal den ind, hvad enten man syntes det er noget BR/Skrammel eller "what ever". ens holdning til enhederne kan man jo saa komme med efter den er stemt ind, det er jo bare at give den en karakter som man syntes der passer.

Det er den maade JEG gör det paa, men sjovt nok saa resultere det ofte i at man selv faar en middel tilbage paa sin enhed. Skriver man saa en PB til vedkommende for at faa en begrundelse, saa er det de färreste som har nosserne til at svare. istedet blivre karakteren ofte rettet til en höjere.... (total latterligt og ude hampen efter min mening)

• #17   2. okt 2009 Enig med Rene D og sauron.
    det ville være fedt hvis man automatisk skulle skrive en kommentar uanset stemmen man afgav, på den måde stod man til ansvar for at vise hvad man stemte. det burde der ikke være nogle problem ved medmindre folk var svagpisser. synes vi skal foreslå admins det
    mvh k

• #18   2. okt 2009 ok ? det burde sku da ikke være svær at lave det modd ?
    hvor mange skal mon skrive under for at få det gennemført ?
    måske man skulle lave en gruppe som kun stod for at støtte det nye tiltag
    så kunne man skrive når vi når 200medlemmer eller derover og dem som ikke melder sig ind i gruppen viser bare at man ikke gider stå ved hvad man stemmer ved velkomst eller afvist ?
    det var måske en ide ?

• #19   2. okt 2009 nu tror jeg i har misfortsået konceptet bag demokrati, og selv om det er irriterende så fungerer demokrati kun hvis man kan stemme anonymt, kun på den måde kan man have et demokrati hvis folk ikke føler sig pressede til at stemme det ene eller andet med frygt for at blive hængt ud, tør øjnene og lev med det demokrati = to ulve og et får der stemmer om hvad de skal have til middag,

• #20   2. okt 2009 Jeg kan kun være enig med Sauron hvis man kan afvise en enhed ud fra de grundlæggende regler der jo er på galleriet bør man også gøre det uden at være nervøs overfor hævngerrig små drenge som går helt bananmos hvis de ikke får deres vilje og kommer ind uden at gøre sig umage med de billeder de tager af deres enhed samt de data som de oplyser sammen med enheden.

Jeg har så absolut ingen skrupler over at afvise en enhed hvis jeg syntes billederne er for ringe og mængden af data ikke er god nok.

Jeg er i bund og grund 100% ligeglad med om folk kommer med en Bilka/BR bil eller om de kommer med en 1/5 i fuld alu. hvis billederne og den data folk oplyser ikke er gode nok afviser jeg dem.

Der er desværre flere som ukritisk stemmer revl og krat ind og det syntes jeg er en skam dette er jo trods alt et galleri IKKE en børnehave med krusedulle tegninger på væggene hvor pædagogerne går rundt blandt de små og roser dem for deres overdreven talent inden for stregtegningens kunst...
    En anden lille ting er at folk blive pisse arrige fordi man vover at kritisere deres enhed og det er oftest hvor folk SELV beder om grundlag for hvorfor man afviser deres enhed og nævner man så at billederne ikke er skarpe og lyse men grumset og mørke kommer de ofte med den mest latterligt undskyldning af dem alle "jamen jeg har ikke et godt kamera" eller "jamen mit kamera koster ikke en million" Nej kære venner det behøver at godt kamera skam heller ikke at koste, så ingen lunde. Der findes gode apparater til relativt små penge vi snakker 1000 - 1500 Kr. for at kamera som er ALT rigeligt til at tage billeder af RC enheder med og kan man bruge 3 - 4000 eller mere på en rc enhed burde man nok også lige overveje at købe et kamera til at tage billeder af sin nye enhed og de fremtidige enheder man nok kommer til at købe hen over tiden.
    Ellers er der jo en anden mulighed som er at spørge en i sin vennekreds om man kan låne deres apparat eller få deres hjælp til at tage nogle billeder af ens grej og snakker vi de yngre brugere ja så har en i familien et kamera eller en af kammeraterne har måske et kamera eller deres forældre så må man lige hive dem i ærmet en lørdag eftermiddag og spørge pænt om de ikke vil hjælpe en med at tage nogle billeder. Endelig er der så også den mulighed at kontakte folk i gruppen Foto Hjælp Landet Rundt http://www.rcgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1050
    Der er folk som gladeligt vil hjælpe andre rc folk med at tage billeder hvis de ikke selv har et kamera eller de gerne vil have hjælpe til det med det teknisk og opsætning af enheden til gode billeder.

Der ska nok være dem som er uenige med min påstand men det er jo igen den ret vi har i dette land at vi kan være uenige og derfor står det os alle frit for at diskutere dette emne igen og igen det er som flere nævner ikke første og sikkert næppe sidste gang det bliver taget op.

• #21   2. okt 2009 bare se hvordan bedømmelses systemmet er ødelagt fordi man kan se hvem har stemt hvad, det resulterer i at lige så snart men giver noget under en høj så får man samme karakter tilbage plus en sur PB, det resulterer i at alle enheder kun får høje stemmer fortjent eller ej og gør systemmet ubrugeligt

• #22   2. okt 2009 Der kan vi også være enig Lars.

• #23   2. okt 2009 Jeg ved at dette emne har været taget op så mange gange efter hånden, min mening er skal vi have et reelt stemmesystem så skal folk skrive en begrundelse for at kunne stemme og det hvad enten et er for eller imod

• #24   2. okt 2009 smiley - Kommer os lidt an på hvem du giver den stemme smiley hehe.. Personligt er jeg ligeglad hvad jeg får. Vil bare gerne have en begrundelse smiley Og hvis jeg feks får en middel betyder det selvfølgelig ikke at jeg giver en middel tilbage smiley

• #25   2. okt 2009 Jeg fik fx min 1:16 E-Revo ind igår på ca 20 min med 100 godkend og 0 Afvis.
    Men ja irreterende at folk afviser noget konstant pga bilens kvalitet eller navn.
    Nogle gange endda pga person som ejer bilen.

Men det system med at man SKAl skrive en komment hvis man afviser/godkender er jeg frisk på at indfører.

Kommentér på:
Dårlig holdning...

Annonce