Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPI vs TRAXXAS
  • #1   9. okt 2009 synes du skal vælge traxxas revo 3.3, da du kender den gode kvali hos traxxas... ;D

• #2   9. okt 2009 Da jeg havde savage X var det eneste der iriterede mig mangel på reservedele... de skulle meget ofte hentes hjem.
    På det punkt er Traxxas klart at foretrække.

• #3   9. okt 2009 Synes bare traxxas nitro biler virker så "Fesne" mens Hpi virker meget mere som noget Kvali.

Havde valgt savage smiley

• #4   9. okt 2009 savage x ss super bil har den selv der RYKKER smiley

• #5   9. okt 2009 Revo'en har EzStart. Det syntes jeg er fedt. Det overskygger alt andet som feature.
    Jeg har hverken problemer med HPI eller Traxxas dele. Begge er nemme at få syntes jeg.
    Savage er vist mere hardcore bashing, mens Revo er mere ræs (hvis man kan tale om ræs med en Monster truck). Men du kan selvfølgelig bashe med en Revo og køre ræs med en Savage.
    Til gengæld er truggyen mere ræs end Revoen.

Start med at finde ud af om du vil have truggy eller monster.....

• #6   10. okt 2009 for mig gælder det også hvad jeg syntes er fedest - truggy eller monster ...

Jeg har både traxxas og HPI (dog kun traxxas nitro og HPI Baja) - så jeg kender ikke HPI nitro men taget i betragtning af jeg har 3 traxxas biler vil jeg være så fræk og påstå at traxxas har mindst ligeså god kvali hvad angår el - og nitro biler som HPI - det er de små detailjer der afviger

Hvad dele angår syntes jeg det er ligegodt - om det er traxxas eller HPI dele så kan det skaffes rimeligt nemt.

Bestem dig for type bil / køre stil og lad derefter mærket komme til dig

bare mine 5 øre

Mvh
    Henrik

• #7   10. okt 2009 Jeg ville også tage en traxxas fordi den er i god kvalitet og er dejlig nem at arbejde med. Jeg har både Hpi og Traxxas, og Traxxas er mindst, hvis ikke bedre kvalitet.

• #8   10. okt 2009 Traxxas holder godt ja, men hold da kæft de ser "billige" ud, ligner jo bunden på en BR bil.

Har selv en Savage X 4,6 reverse som jeg er pænt glad for.

• #9   10. okt 2009 har både traxxas og hpi, og er mildest talt ikke imponeret over kvaliteten på hpi, e-savage virker som hbx i forhold til en e-maxx

• #10   10. okt 2009 Lars - e-savage og savage kan på INGEN måde sammenlignes i kvalitet...

• #11   10. okt 2009 Vogn *TS* ™: Jeg ved ikke hvor du køber dine BR biler henne, men jeg ved i hvert fald, at en Traxxas Revo kører meget bedre og holder til mere en en Savage gør. Jeg har nemlig selv haft en Savage og købte en Revo i stedet fordi jeg selv syntes at min savage var for dårlig i forhold til Revo'en og jeg havde i følge min mening ret. Men lad det være en smags sag, for jeg er lige glad smiley

• #12   10. okt 2009 Thomas, jeg siger jo lige netop at de holder bedre, men ligner lort...

• #13   11. okt 2009 Bilen skal være lidt allround..Lidt asfalt ræs og lidt offroad race. Derfor har jeg stadig ikke helt bestemt mig.
    Mangler lidt mere info om hpi'en kan man få en 2 trins gearkasse til den? og hvor hurtig er den??

Kommentér på:
HPI vs TRAXXAS

Annonce