1/10 TC - Hvad skal man bruge? 1/10 TC - Hvad skal man bruge?
Hej RCgalleri!
Jeg er næsten helt ny indenfor RC, men er blevet fascineret af RC sporten. Jeg er især interesseret i 1/10 TC onroad.
Da jeg ikke har nogen erfaring at trække på, og jeg intet RC har PT. (revo vxl på vej) er mit spørgsmål til jer: Hvad skal jeg gå efter som nybegynder for at være godt kørende? Bil, motor, ESC, osv. - Også alt det jeg ikke kender til som er godt at have ved hånden osv.?
I må gerne tage højde for at jeg er nybegynder, men jeg har det sådan med de fleste ting, at hellere give lidt mere og få noget kvalitet.
Men alle input og råd vil blive taget imod med tak.
vh kenneth
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 73 Svar: 458
Acoms tecnisport 2,4ghz radioanlæg
motor: brushless evt. Hobbyeing 9t
servo: bluebird bms 631 fra b2bonlineshop.dk
så er du godt kørende, mangler bare maling til karros
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 63 Svar: 1.338
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 58
DRCMU, Hvad er det for en klasse og hvor bliver den kørt? Har kigget inde på DASU´s hjemmeside, men synes ikke det er til at finde ud af hvilke klasser der rent faktisk køres...
Jeg vil nemlig gerne køre løb og ikke bare rundt på villavejen
vh kenneth
jan 2006
Følger: 59 Følgere: 61 RC-enheder: 8 Emner: 12 Svar: 200
mar 2008
Følger: 52 Følgere: 54 RC-enheder: 5 Emner: 99 Svar: 500
feb 2008
Følger: 97 Følgere: 90 RC-enheder: 6 Emner: 48 Svar: 1.145
Jeg bruger selv min egen Xray touringcar til løb, og helt standart har den verden over vist at den altså kan præstere, og vinde løb.
- Derfor vil jeg mene en brugt Xray 009 er det bedste bud.
hvis du virkelig har kassen så udkommer den helt nye Xray T3 bil i næste uge, det var et bud, men koster altså også 3600 kr,- (prisen varierer fra forhandler til forhandler.)
Selv har jeg snart en Xray 009 tilsalg da jeg får den nye Xray T3 bil i løbet af den uge vi træder ind i nu her.