hjalp til valg af bil {{forumTopicSubject}}
ja som topic lyder skal jeg snart til og ud og invistere i noget grej, jeg er blevet enig med mig selv om at jeg gerne vil have en el bil da jeg ikke er så meget for nitro lige til at starte med...
jeg har set dette tilbud til 995 kr ved leif o hobby http://www.leif-o-hobby.dk/shop/productinfo.asp?id=2230 men er det en bil der er noget ved, er mest til onroad og regner med at komme til at køre på en stor p-plads hvor jeg bor..
og batterierne til radioen hvad størrelse er det bare almindelige eller hvordan for så er det lige så nemt bare at købe de billige eller bliver de hurtigt brugt op??
ellers har jeg set lidt på noget tamiya, men hvad mangler jeg hvis jeg køber denne http://www.leif-o-hobby.dk/shop/productinfo.asp?id=821 som jeg synes er meget flot og hvad koster dette, mener jeg tit har set i hobby service at man kan købe dem med alt rtr for omkring 2k når de ligger i 1220 kr uden noget er det helt forkert eller hvordan...
på forhånd tak...
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 46
Den ene er en Xray Evo2 El Touringcar...
Og en Xray M18 Med 9 karroser masser af batterier, motor servo og det hele untagen sender og regulator på Evo2... Der er også masser af dæk med.. og masser af reservedele
Skriv for mere info...
Ring eller skriv på 40311785...
Eller Mail Teamxray@ofir.dk
Mhv. Rasmus Damgaard
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 46
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
jamen takker for rådet, jeg skal ind til aalborg idag og der vil jeg se lidt om hvad de tager for complette tamiya sæt og få en ide om det er det jeg skal have...
Damgaard-->>
har ingen interesse i dit brugte grej og vil ikke op og give over 3k for en bil..
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
aug 2004
aug 2004
og hvordan er holdbarheden på nitro biler egentlig??
og hvad koster det ca om året i reservedele osv??
aug 2004
og takker meget for hjælpen selvom de fleste nok så jeg gav det dobbelte for en tamiya men det bliver nok næste gang når denne her er kørt godt til
hjalp til valg af bil