Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle med nitro biler..
  • #1   18. mar 2005 af brændstof, hva % skal jeg købe?
    kan jeg bare give fuld gas fra starten..

• #2   18. mar 2005 hvad er der med dig

• #3   18. mar 2005 Hej jeg har igemmen tiden kørt mange nitro biler til en ting jeg har lært er at du skal holde dig til den samme nitro % hele vejen igemmen er det en .12 16% god nitro er det en .15 så smid 25% på den kan også bruge 16%, det du gør er at køre din først tank med 1/4 gas over 2sek også stop og igen, dette bliver du ved med til den er næsten tom, husk du må ikke løbe tør for nitro, lad den nu køle i ca 15min kør så nr 2 tank med 1/4 gas over 3 sek, alså du skal nå 1/4 efter 3sek også stop bliv ved med dette til den er næsten tom. lad den nu køle i ca 15min, Tank nr 3 her skal du ramme 1/3 gas over 3sek også stop bliv ved med dette til den er næsten tom, nu behøvens du ikke lade den køre før tank 4, Tank 4 her skal du ramme 1/2 gas over 4sek også stop bliv ved med dette, Tank 5 her skal du ramme 1/2 gas over 3sek også holde den i 2sek, har du gear på din bil så skal du ikke lade den skifte op til anden gear men stop den inden. nu bliver det sjovt Tank 6 her skal du ramme 100% power over 4sek også holde den i 2sek, gør dette ved tank 7 også.. Jubbbiii din bil er kørt til. Nu skal du bare stille din bil for at få det sidste ud af din bil ved dens nitro / luft bladning, husk ikke fyr den af i 1time non stop den først litter nitro der efter bare fyr den af men altid husk at check dit luftfilter efter hver time du har kørt smiley

Dette er sådan jeg har kørt alle mine biler til og jeg har aldrig haft et problem med dem.

• #4   18. mar 2005 er bare nysgerrig nu, hvad kan der ske hvis man bare fyrre dem af lige fra starten ( ikke at jeg har gjort dette ) men sådan bare af ren nysgerrighed.

• #5   19. mar 2005 Det der vil ske er at dit stemple i ikke har kørt sig til i din foring og der ved vil det måske sætte dig, og du vil opleve en motor som hoster og går ud når den bliver varm, en motor som er svær at starte og hvis du er meget uheldig en motor som ikke yder meget power, du kan jo også brænde den helt af og ødelække stemple og krumtap foring

Kommentér på:
Til alle med nitro biler..

Annonce