648 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

rengøring af min bil? rengøring af min bil?

hej jeg har lige gjordt min savage x 4.6 ren.
det gjorde jeg ved at tage morteren af og så tog jeg bare haveslange og spulede den hurtigt og det blev den ren af men jeg vil bare lige høre om den kan holde til det?
skal man smøre den med noget bagefter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rengøring af min bil?
  • #1   1. dec 2009 Modtagerbox og servo'er er ikke vandtætte, du bør også tøre den af, eller bare tag en hårtøre

• #2   1. dec 2009 og så skal alle lejer ud og renses igennem med rensebenzin eller lign, og derefter smøres med leje olie, og så kan du samle skidtet igen.
    en god ting er at tage noget wd40 og sprøjte på en klud og så tørre den over.

• #3   1. dec 2009 kommer helt an på hvor meget tid du vil ligge i det..

nogle skiller hele bilen ad og så vasker tingene... og så er der andre i den anden ene ( som mig) der tager modtager og batterier af, nogle gange servoer, og så kommer den i bruse bad... ind i varmen og dagen efter fået div lejer lige et sprøjt wd40, på med el´en og i skabet med bilen smiley

• #4   1. dec 2009 tak for svarende alle sammen.

Rene D jeg tror jeg bruger din ide:)

• #5   1. dec 2009 Trykluft er også en fantastisk måde at rengøre sin bil på med ninder at den er helt smurt ind i indtøret mudder det er ikke så nemt at få af med trykluft alene.

• #6   2. dec 2009 og med trykluft så er du sikker på at det jord/skidt som er nær lejerne bliver blæst ind i lejerne. og så går de rigtigt skidt.

• #7   2. dec 2009 Det har jeg så aldrig været så uheldig at det er sket da der er forseglede lejer i mine biler, der er jo så heller ingen der siger man ska bruge fuld blæs omkring lejer og andre følsomme områder.

Kommentér på:
rengøring af min bil?

Annonce