{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Billeder af sin RC {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg squ ved at være godt træt af at se på dårlige billeder her inde..

Ved ikke om det kun er mig, eller har jeg HELT misforstået navnet her på siden, DET ER ET GALLERI..

Syntes simpelthen fok bruger ALT for lidt tid på at tage et bar gode billeder af deres biler, og hvis man gør folk opmærksomme på dette bliver de sure og siger de ikke har et dyrt kamara..

MEN HOLD NU OP, vi lever i år 2009, ALLE (næsten) familier har squ et digital kamara, så brug dog de 5 min det tager at tage de billeder..

DET ER ET GALLERI, det kan virkelig ikke være så svært at tage et par billeder i ordentlig kvalitet..

Giver af rent prencip en LAV stemme, til de enheder, hvor billederne er af dårlig kvalitet, de høre ikke hjemme på en galleri side...

I VED GODT HVEM I ER, Så tag nu og brug 5 min mere på det..

Nok brok fra mig, c",)

Glædelig jul og godt nytår..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder af sin RC
  • #1   23. dec 2009 Ok.

• #2   23. dec 2009 jeg vil give dig fuldstændigt ret i at der er mange der ikke bruger nok tid på at tage billeder og de fleste mobiler der bare har 2 mp kan tage nogle udmærkede billeder bare der er lys nok

• #3   23. dec 2009 www.kinagrill.dk tør øjne og tag en kiks ;0) bilerne er kommet ind så må bilelder osse være gode nok har før oplevet folk har brokket sig over mine billeder går man så ind i deres profil og kigger så er de egenlig ikke en skid bedre selv

• #4   23. dec 2009 du har helt ret, syns også det er fordårligt mange gang... og hvi man så skriver det bliver folk sure

• #5   23. dec 2009 Og ellers afvises en lettere pikant stylet HBX - hvor der er tonsvis af (læs ubrugelig) information - og billeder taget af undertegnede - hvilket i hvert fald IKKE er med mobiltelefon.

Børnehaven længe leve hurra hurra - også op til Hjul!

• #6   23. dec 2009 jep er enig Tonny D

• #7   23. dec 2009 Der er også manger som glemmer en ordenlig tekst!

• #8   23. dec 2009 Dette emne har tit været oppe uden noget resultat, for af en eller anden grund kan folk let bruge 10000 – 12000 kr på en bil, køre med den i flere timer, men har svært ved at afse 10 minutter til at tage et par billeder af bilen.
    Og når det så kommer til at de skal skrive lidt tekst bagefter, er de helt umulige.
    Men for de en ”afvisning” eller ”lav” på grund af for dårligt arbejde, er fan….. løs smiley

• #9   23. dec 2009 Obs!

Stil jeres bil på jord(offroad) eller asfalt (onroad), tag billederne fra den betragtningsvinkel i ville se de fra hvis den var 1:1. Dvs. Ca. Lygte højde, lad vær med at have urtepotter og lign. På billedet. Det skulle jo gerne se så realistisk ud som ovee hovedet muligt smiley

• #10   23. dec 2009 Af netop denne grund er min E-Revo VXL ikke kommet ind endnu.. Skal have de perfekte billeder af den smiley

Men er totalt enig med jer allesammen - det er jo et galleri smiley

Men god jul til jer allesammen smiley

• #11   23. dec 2009 Som Sauron skriver

Dette har været oppe MANGE gange før og det er nok heller ikke sidste gang!!!

Jeg vil gøre det som jeg plejer i disse diskussioner og det er at linke til gruppen Foto Hjælp Landet Rundt som findes her >>> http://www.rcgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1050

Jeg opfordre ALLE som er enige med Tonny D og som ikke allerede er med i gruppen til at melde jer ind og tilbyde jeres hjælp med at hjælpe de brugere som ikke selv kan tage billeder af deres grej.

En anden ting som Sauron også lige vender er det med at hvis man afviser at stemme folks enheder ind eller vover at skrive noget konstruktiv kritik af billeder eller tekst så er som Sauron så pænt siger det Fanden løs i hønsehuset.
    Det kan ikke være rigtigt som Tonny D skriver at folk ikke gider gøre sig bare en lille smule umage med at tage eller få hjælp til at få taget nogle billeder som sidder lige i øjet. Som Sauron også skriver folk vil gladeligt spendere store beløb på en lækker enhed som de så gør til skamme med nogle utroligt dårlige billeder. Det er sq synd og skam for både enhed og bruger.

Det er SÅ lidt der skal til for at få nogle gode billeder om det er et dyrt kamera eller et til få penge kan være lidt hip som hap. Så længe at det som kameraet er bygget op af er af god kvalitet det gælder både indmad samt optik. Nogle andre ting det også handler om er komposition, lysforhold samt lidt tålmodighed.

Det er klart der ER forskel på om men har et kamera til 1000 eller et til et 7000... Der er ingen som behøver at fare ud og købe et Hasselblad til 2-300.000. Har man ikke selv mulighed for at tage nogle gode billeder ja så er hjælpen SJÆLDENT lang væk. De fleste har et familie medlem som har et rimeligt kamera og snakker vi de yngre brugere ja såh har en af deres kammeraters forældre måske et kamera og det er ikke sikkert de kan få lov at låne det og det er fair nok men så kunne man jo lige spørge pænt om ikke de lige har 10 - 20 minutter til at tage nogle billeder af deres grej.

Det som også gør det til et problem er at nogle stemmer ALT revl og krat ind og de er ligeglade med om der er gode billeder eller en god beskrivelse af enheden. Personligt er jeg ligeglad med om det er en bilkabil til 249,- eller et jetfly til 100.000,- Hvis bare billederne og beskrivelsen af enheden er i orden.

• #12   23. dec 2009 Hehe Frederik P et stks. druknet bil det dit billede... Cool nok

• #13   23. dec 2009 Som Danny V skriver. Er det ligegyldig om det er en bilkabil til 249,- eller et jetfly til 100.000,- Hvis bare billederne og beskrivelsen af enheden er i orden.
    Det er fuldstendigt rigtigt også for mit vedkommende.
    Det er derfor at jeg undre mig over at det er tit de folk med FG´er der sløser mest med billederne.
    Og mange af dem er jo ikke ligefrem 12 -13 år gamle, vel smiley

• #14   23. dec 2009 og så er der jo lige dem der ikke fatter en afvisning og bare bliver ved og ved med de samme skod billeder.

• #15   23. dec 2009 ja .
    jeg fatter heller ikk det kan være så svært..
    man har slet ikk lyst til at se på en rcenhed hvis billederne er mega dårlige..
    jeg går selv meget op i de billeder jeg tager.. og der kommer også nye billeder af min marder her mellem jul og nytår når jeg får mit spejlrefleks:D

• #16   23. dec 2009 Danny V: Ja, skulle lige prøve en kort tur i sneen - og det endte så med dette smiley Hehe...

• #17   24. dec 2009 nææ.. der er sku ik meget GALLERI over det her.. !!!!!!!!

• #18   24. dec 2009 Kom frisk og meld jer ind i gruppen http://www.rcgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1050
    Så vi kan få luget ud i alle de elendige billeder og sløsede brugere...
    Der er plads til ALLE i gruppen som vil hjælpe andre med at tage billeder eller forbedre de billeder som folk har.

Kommentér på:
Billeder af sin RC

Annonce