432 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
til køring af nrb-3 rtr nitro buggy til køring af nrb-3 rtr nitro buggy
hovrdan skal man køre sådan en til.. syntes ikke lige jeg kan finde ud af det nogle steder.
skal lige siges det er min første nitro bil. http://www.morfars.dk/rc/nrb3-nitro-buggy-p-3453.html
0 synes godt om
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
"VIGTIGT: motoren skal tilkøres for optimal performance. Sørg for at følge den medfølgende vejledning."
Så du fik nok en med.
Karsten
dec 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Karsten
dec 2009
dec 2009
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
Men husk lige på at temp. uden for pt er meget lav. En motor slides meget hårdt når den er for kold, og med denne temp for du den aldrig op i driftemp som er meget vigtigt under indkøring, så jeg vil anbefale dig ikke at gøre det før temp er noget højre udenfor end den er pt..
Men skal du absulut til at gøre det lige nu. Så pak hovedet godt ind og hold godt øje med temperaturen på den, mens du gør det..
dec 2009
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 59
da jeg startede med at kører med nitro biler, kørte jeg også med denne bil.
jeg ville anbefale dig at du starter på 16% nitro, da det er en RTR bil. når du skal tilkøre din bil er det vigtigt at du sørger for at TEMPERTUREN ikke er for høj. tjek manual
da jeg tilkørte min bil lad jeg den stå i tomgang cirka 4 tanke (hjulene skal helst være fri fra jorden, så der ikke er modstand.) da motoren havde kørt 4 tanke, satte jeg bilen på jorden og gav LIDT gas så bilen kørte;)
så kørte jeg cirka 2 tanke stille og roligt, frem og tilbage. og så burde motoren være tilkørt ordentlig.
MEN HUSK AT FØLGE DIN MANUAL.
Evt. prøv denne DvD
(link fjernet)
Mvh Tim
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Det er også nolget med at køre rundt i cirkler stille og roligt - men alt det stod i manualen ved min nitro bil. - så kig engang i manualen eller som Tim gør har jeg set mange gøre.
Hvis du er til engelsk hedder det Break-in
til køring af nrb-3 rtr nitro buggy