Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til køring af nrb-3 rtr nitro buggy
  • #1   26. dec 2009 Der står da ellers

"VIGTIGT: motoren skal tilkøres for optimal performance. Sørg for at følge den medfølgende vejledning."

Så du fik nok en med.

Karsten

• dennis f
    dennis f Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   26. dec 2009 det er jeg godt klar over.. men syntes bare ikke lige jeg kan finde det i bogen..

• #3   26. dec 2009 Kig evt efter Run-in

Karsten

• dennis f
    dennis f Tilmeldt:
    dec 2009

#4   26. dec 2009 oki.. det skal prøves så..

• dennis f
    dennis f Tilmeldt:
    dec 2009

#5   26. dec 2009 den skal ikke køres til på noget specilt nitro eller noget??

• #6   26. dec 2009 Nej. Den skal tilkøres på det nitro du har tænkt dig at køre på...

Men husk lige på at temp. uden for pt er meget lav. En motor slides meget hårdt når den er for kold, og med denne temp for du den aldrig op i driftemp som er meget vigtigt under indkøring, så jeg vil anbefale dig ikke at gøre det før temp er noget højre udenfor end den er pt..

Men skal du absulut til at gøre det lige nu. Så pak hovedet godt ind og hold godt øje med temperaturen på den, mens du gør det..

• dennis f
    dennis f Tilmeldt:
    dec 2009

#7   26. dec 2009 okay har kigget meget i bogen og der står tempraturen i farenheit er termometerne man køber også i det..??

• #8   26. dec 2009 Ja de kan normalt begge dele.. Ellers regner du det bare om..

• #9   26. dec 2009 Hej Dennis

da jeg startede med at kører med nitro biler, kørte jeg også med denne bil.
    jeg ville anbefale dig at du starter på 16% nitro, da det er en RTR bil. når du skal tilkøre din bil er det vigtigt at du sørger for at TEMPERTUREN ikke er for høj. tjek manual

da jeg tilkørte min bil lad jeg den stå i tomgang cirka 4 tanke (hjulene skal helst være fri fra jorden, så der ikke er modstand.) da motoren havde kørt 4 tanke, satte jeg bilen på jorden og gav LIDT gas så bilen kørte;)
    så kørte jeg cirka 2 tanke stille og roligt, frem og tilbage. og så burde motoren være tilkørt ordentlig.

MEN HUSK AT FØLGE DIN MANUAL.

Evt. prøv denne DvD

(link fjernet)

Mvh Tim

• #10   27. dec 2009 Der er mange måder at gøre det på - nitro-bogen er også er godt køb (99 kr mener jeg) .. der står nogle gode råd og sådan noget.
    Det er også nolget med at køre rundt i cirkler stille og roligt - men alt det stod i manualen ved min nitro bil. - så kig engang i manualen eller som Tim gør har jeg set mange gøre.

Hvis du er til engelsk hedder det Break-in

Kommentér på:
til køring af nrb-3 rtr nitro buggy

Annonce