{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Bak Gear på FG. {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens. Nå har i fået lavet noget ved jeres biler her over vinteren? Jeg har fået lavet en del ved min:) Kig gerne i min profil. Helt nye billeder. Og smid gerne en kommentar.

Nå men jeg skriver lige fordi at jeg er blevet bekendt med bak gear på en fg. Nogen der ved hvad sådan noget står i og hvor det evt kunne købes?
Det kunne jo værer rigtig fedt at få monteret sådan et:)

Her er et link hvor det kan ses i brug.
http://www.youtube.com/watch?v=s5MLGHa1IzA

Mvh Michael B

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bak Gear på FG.
  • #2   3. jan 2010 ikke det vilde endnu fik den lige her 1 uge før hjul men har fået fikset det ting der var ødelagt på den og de ting der var lavet hovsa løsninger på... elelrs er der blevet lavet et ekstra 6v 4600 mah batteri, loddet carson stik på, købt en Hitec HS-5745MG Styre servo og bygget en Hype IQ-9700 gas/brems servo på derud over er det kommet acoms 2,4 GHZ anæg på den også er der bestilt følgende til den

Outerwears R/C Pullstart Pre-Filter Rød
    Outerwears Airfilter Pre-Filter Rød
    Benzinslange Rød
    Air Filter Oil 30cc
    CraftWerks RC Pull Start Rebuild
    Pin Bearing
    Crank Case Bearings Sæt
    Oil Seal Sæt
    30.5cc Big-Bore ComboKit 3.75 HP

der ud over regner jeg med en HLH portning af cylinder og blokken så den kan smide nogle hk ud også mangler jeg bare svinghjul, intake og evt en karburator også en wheelie bar og anden gearing hvis det bliver aktuelt

• #3   3. jan 2010 Ser meget ud som om det er en el motor som køre den tilbage

• #5   3. jan 2010 Ja det tror jeg phønix. det ser rigtig godt ud:)

• #7   3. jan 2010 Christian M. Det er da også en del der bliver ordnet på den:)
    Fedt

Kommentér på:
Bak Gear på FG.

Annonce