630 visninger
|
Oprettet:
KIT vs. RTR {{forumTopicSubject}}
Det irriterer mig grænseløst at man ikke kan få et RTR KIT eller RTA
Kunne helt vildt godt tænke mig at prøve sådan et kit, men sådan en bliver jo hurtigt dyr, når man skal ud og finde de dele som ikke følger med.
JEG VIL HAVE NOGLE RTA KITS :o)
Nogen der er enige, uenige eller bare ligeglade.
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 63 Svar: 1.338
apr 2005
Følger: 28 Følgere: 25 RC-enheder: 8 Emner: 73 Svar: 293
Det er onroad :o)
har godt set den det var derfor jeg skrev dette indlæg :o)
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 29 RC-enheder: 5 Emner: 63 Svar: 1.338
apr 2005
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 5 Emner: 8 Svar: 84
Personligt køber jeg kun kits, finder det utroligt lærerigt at sidde og samle alle dele selv giver også et bedre kendskab til de interne dele i bilen hvis noget nu skulle gå istykker.
Hvis du mener RTR kit som et kit hvor alle dele følger med (sender/modtager/servo/batteri) tror jeg mest bare du skal slå en handel af med forhandleren, de er ofte villigere til at gøre den slags
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.318
Servo osv... tja, hvis du holder dig til samme biltype, saa kan det vel ogsaa flyttes over, de fleste gange.....
Der er den fordel ved at köbe KIT's at saa kommer du til at kende bilen INDEN den rent faktisk er i stykker. det gör det lidt lettere at skrue i den de förste par gange...
apr 2005
Det jeg mener med RTR KIT er ja at man får et KIT hvor alle dele er der.
Man får ikke ret meget kendskab til ens biler hvis man ikke har samlet den selv syntes jeg ikke.
apr 2005
Ja det er rigtigt. og så er det bare fedt at sidde og nørde med. det er ligesom da man samlede plastik samlesæt da man var mindre. det var også fedt.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Hvad pokker skal man med billige fjernstyringer, dårlige motorer og skod servoer.
Jeg køber kun kits, for der kan man selv bestemme hvad man kommer i, uden først at skulle betale for noget som man alligevel smider væk med det samme.
KIT vs. RTR