567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Crawler Winch System Crawler Winch System

Jeg vil gerne have mit Crawler Winch System til at virke på min Timberwolf, men jeg ved ikke lige hvordan...

Jeg har en 3 kanals sender + modtager denne: (XG-6i Sport Spec - 2,4GHz - 3 Kanal)
(link fjernet)

Men spillet køre enten ud eller ind på kanal 3, og jeg kan ikke stoppe det, så det er ikke brugbart..

Er der nogle der har en idé til hvad jeg skal bruge for at få det til at virke, så jeg kan styre det fra fjernbetejningen..??

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crawler Winch System
  • #1   1. feb 2010 Ofte er den 3 kanal på sådan et anlæg kun en on/off kanal, og til sådan et spil skal man bruge en on/off/on kanal, men om der findes en indstillingsmulighed for en sådan opsætning på din sender aner jeg ikke, men hvis der gør, så står det i manualen..

• #2   1. feb 2010 Der findes ikke nogle indstillingsmuligheder af den slags på min sender..!

Men hvad for en 3 - 4 kanals sender/modtager skal jeg så købe, for at få det til at virke?

Der er jo mange 3 - 4 kanals på marked, men jeg kan ikke læse mig til hvordan de ekstra kanaler virker.

• #3   1. feb 2010 Det sikreste er at bruge et pindanlæg, altså ikke en ratstyring.. På et 4-kanals anlæg har du så som minimum 4 proportionale kanaler, og i dit tilfælde vil det så kunne bruges som seperat styring på begge aksler, 1 kanal til gas, og 1 kanal til trækspillet.

Jeg bruger en Futaba 4 kanals til min TXT-1, så jeg kan styre for og bagaksel for sig selv, og så både have almindelig 4-hjulsstring eller "krabbestyring"..

Vil du have 2,4 gHz er en Futaba FF6 et fint bud. Den har udover de 4 almindelige, proportionale kanaler og et par kontakter til on/off funktion du så feks kan bruge til lys.

• #4   3. feb 2010 Okay, har fået fat i et billigt pindeanlæg, dette: Hobby King 2.4Ghz 6Ch Tx & Rx og det virker fint..

Så jeg vil bruge det indtil videre, tak for hjælpen. smiley

Kommentér på:
Crawler Winch System

Annonce