626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

falsk luft falsk luft

hej rc, når jeg skal ha min nitro til og køre ordentlig skal jeg næsten skrue top skruen helt ud, den kører fint nok op til halv gas,men når jeg giver den fuld gas dør den ud.Kan det være tegn på falsk luft et sted,måske i tanken, tænkte om nogen ved hvad det kan være, det føles som om den slet ikke får nok nitro på fuld gas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  falsk luft
  • #1   7. feb 2010 Har du nogensinde haft karburatoren renset?
    Har du filter imellem tank og karburator?
    Der kan sidde skidt i den slange til karburator eller i nunden af tanken så den næsten er stoppet

• #2   7. feb 2010 nej det har jeg ikke,men motoren er ikke ret gammel og jeg har heller ikke noget filter mellem, men kunne selvfølgelig prøve og rense tanken, når jeg puster i slangen for at få nitro over i kaburatoren syntes jeg nemt jeg kan gøre så der kommer luft ud af låget på tanken

• #3   7. feb 2010 okay men selv om det er en helt ny motor kan der godt sidde noget skidt så evt ud med skruerne så det hele kan blive rent og så skrue dem ud til grundindstillingerne

• #4   7. feb 2010 låget på tanken skal slutte 100% tæt ellers kan der ikke komme overtryk og der kommer ikke nitro ind i motoren

Kommentér på:
falsk luft

Annonce