745 visninger
|
Oprettet:
Monster truck? {{forumTopicSubject}}
Hej tror i at det her er en god begynder nitro bil?
her er linket: (link fjernet)
og her er navnet på trucken: ACME 1/10th Scale Off-Road Truck--Monster-T
og her er et link til en video med den: (link fjernet)
håber at i kan hjælpe mig. MVH Gorm.
mar 2009
Følger: 82 Følgere: 84 RC-enheder: 14 Emner: 54 Svar: 183
rigtig god bil og kan holde til MEGET
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Du smadrer noget (...det gør de fleste...) og hvad gør du så ?
Jeg ville anbefale et mere anerkendt mærke som HPI, Traxxas, Tamiya eller Kyosho.
Der er masser af forhandlere i DK som handler med disse mærker (og dermed reservedele til dem)
Traxxas har ders EzStart som er genialt, meget nemt at starte bilen, og dermed begynder venligt. Team Losi har også lavet noget som hedder R.o.s.s. - det ser også smart ud. HPI Savage kommer med rotorstart - virker også fint. Trækstart er noget ged (min holdning)
Altså svaret kort. Nej jeg ville ikke anbefale den (måske andre kender mærket og siger god for det ???)
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
- men nu er jeg ikke den store Nitro ekspert, startede selv med Traxxas Nitro Sport ... rigtig god starter bil, men bilen egner sig bare ikke til ret meget andet end at køre stille og roligt på en grusvej
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 170
dec 2009
Følger: 33 Følgere: 30 RC-enheder: 6 Emner: 85 Svar: 134
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 28 RC-enheder: 2 Emner: 22 Svar: 728
Hvis det er penge der er problemet skulle du måske overveje at købe en brugt bil. Priserne er helt i bund så hvis du kan leve med at der er nogle ridser på bilerne men i stedet få noget med mere solidt og justerbart så prøv at kigge i markedet.
Hvis du kunne tænke dig en 1:8 i den høje ende af skalaen så kig f.eks på min truggy http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=51562
Den mangler kun radio/modtager og en servo til styretøj, ellers følger alt andet med.
Men søg lidt i markedet efter den type bil du søger, og så husk at tjekke hvor du kan få reservedele til bilerne. Og sidste ting.. Hvis du synes en rc bil er flot fordi den er bygget af blå og gul alu så lad den være da det er næsten sikkert at det er en meget billig bil
Monster truck?