{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt problem med futaba 3pk
  • #1   19. feb 2010 Og hvad er det du spørger om?

køb en ny servo, tjek at ledningerne vender rigtigt næste gang.

• #2   19. feb 2010 Sad den som styreservo eller gas/brems?

• #3   19. feb 2010 Thomas P de vendte rigtigt jeg har prøvet med en anden servo først at vende den forkert og der skete ingen ting og så vendte jeg den rigtigt og så begyndte den at gøre det samme som den tidligere servo gjorde inden den begyndte at ryge smiley

Degn . den sidder som styre servo den knaser og hakker når jeg smider strøm på den som om den ik kan finde den rigtige stilling og jeg har været ved at rode med at stille fjernbetjæningen og sætte servoen til osv. osv. og servoen er ikke belastet på nogen måde overhovedet det virkelig mærkeligt smiley men der er sikkert noget jeg har overset men hvad det kan være ved jeg ikke

• #4   19. feb 2010 Okay, det ville ellers have været mit næste spørgsmål, om styrestængerne havde den rigtige længde, men det er jo ikke tilfældet :s

Det lyder som en afbrændt servo smiley

• #5   19. feb 2010 ja men lige inden jeg satte den nye modtager på virkede den. og jeg har en servo til en anden bil og den gør det samme men jeg ligger en video ind lige om 1 min så kan du se og høre hvad den gør smiley

• #6   19. feb 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aw2XSJpZJs8

første video viser at den er sat til i den rigtige kanal og ingen rør ved senderen. bip lyden kommer fra modtageren og den anden lyd kommer fra servoen

anden video viser det samme bare hvor der bliver drejet på senderen men den begynder ikke at dreje. servoen virker med anden modtager og sender ? smiley

• #7   19. feb 2010 Der var da noget der kunne tyde på at ENTEN er det en fejl i modtageren eller også er der ingen forbindelse mellem sender og modtager.

• #8   20. feb 2010 der er forbindelse for motor køre fint smiley kan det så være modtageren

• #9   20. feb 2010 kører du med 2,4 ghz system?
    kontroller om den står på hrs pcm eller det 3. som jeg ikke lige kan huske.
    det kan være skyld i meget. Samtidig kontroller modtageren. Det letteste er at prøve en anden og se hvad der så sker.
    For mig lyder det som om den giver for stort udslag, forkert sending i forhold til servo'n (digital eller ikke digitale servo'er) eller forkert spænding fra humppack'n

god fornøjelse.

• #10   20. feb 2010 jeg køre med fm sender 40 mhz. ppm pcm og hrs og den står på hrs men jeg kan ik lave om på det. jeg kan ikke teste modtageren for har ik en fjernbetjening jeg har kun en der køre 2,4. det er en ikke digital servo
    hvad betyder dette ? "eller forkert spænding fra humppack'n"

• #11   20. feb 2010 Som jule skriver.
    Så er problemet at du har valgt den forkerte sende type, til de servoér du bruger. Der er stor forskel på om det er analog eller digital servo, med hensyn til hvad senderen skal sende ud med.
    >>>ppm - pcm -hrs<<<

Du skal gå ind og vælge ppm. Når du har holdt plus og minus nede for at vælge den. Så skal du skulle senderen, og derefter tænde den igen. Først der, har den skiftet indstilling.

• #12   20. feb 2010 Enig med Kim P

det jeg er mener er at de giver for meget strøm, hvis du normalt bruger 5 ni-mh batterier og for test tager 5 alkaline batterier har du noget højere spænding som servo'erne ikke er så glade for.

Kommentér på:
nyt problem med futaba 3pk

Annonce