{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Mangler bane i Gentofte omkres. {{forumTopicSubject}}

Hej jeg sad lige og tænkte over, om der evt var nogle som kunne være frisk på at få snakket med en kumune, i gentofte, eller tæt på, om at få lave en bane, til 1/18 1/16 1/10 indørs, hvis der er nogle, som evt kender et lokale man kan bruge, eller har snakket med kumunen, om et, må i godt skrive til mig på 26711355 og så kan vi snakke nærmere om det.

Men hvor mange kunne være friske på ide om sådan en bane, så tænkte jeg på at bygge, 1 indørs tæppe bane hvor man kan køre med 1/16 1/18 og 1/10 off road på. i må godt skrive hvis i kunne være frisk på det.

MvH Blicher

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler bane i Gentofte omkres.
  • #1   15. mar 2010 ja men tænkte på noget som var fast, og til forskellige strølser fra 1/18-1/10

• #2   15. mar 2010 At få noget af kommunen idag er et burokratisk helvede. Så med mindre du er klar til et ½ dags arbejde det næste år, for at finde ud af om du kan få et sted til en bane, så drop det, og brug banerne i nabo kommunerne.
    Kommunerne har ingen penge til den slage lige nu.
    Dette har du ikke fra mig: I Tuborg Havn, er der en ny kæmpe stor garage under jorden, med ny frisk epoxy gulv. Jeg har selv kørt der, det er kanon.

• #3   15. mar 2010 okay, hmm ja okay, men er der nole baner hvor man må køre med 1/16 revo i gentofte omkres?

• lars r
    lars r Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 31
    #4   23. mar 2010 hvis der er offraod kan du godt bruge smrc banen mod et mindre indmeldelses gebyr, men pas på det kan godt blive dyrt at tage ned og se 1/8 race smiley

Kommentér på:
Mangler bane i Gentofte omkres.

Annonce