{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Nikolaj B
Nikolaj B
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 23

stealth x09 {{forumTopicSubject}}

Hej

Ville høre om der er andre der har sådan en, for jeg har en men suntes ikke den køre som den skal, har set i videoen hvor jeg har købt den at den skulle kunne køre på baghjul, men syntes ikke den er så vild at den gøre det, er det fordi jeg ikke køre med lipo batterier, eller er det andet galt?

og så hakker den nogle gange når man køre og andre gange når man gir den gas,så stopper den, og så bagger jeg med den også kan den køre fremad igen.

Er der nogen der ha samme problem og evt hvordan jeg kan rettte dem?

Mvh Nikolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stealth x09
  • #1   11. apr 2010 har du kørt i vand med den eller bare i fugtigt vejr og ja; jeg havde engang en okay fed stealth BL. hvis din er en ``alm.´´ udgave så køb den dyre af dem!

• Nikolaj B
    Nikolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

#2   11. apr 2010 Det er en BL model, så skulle mene at det er ok, udover de par små ting den gøre, men ville bare ikke mene at når man køber den dyre af dem, at den så gør de ting.

Har ikke kørt i vand eller fugtigt vejr, køre kun når det er godt og tør vejr.

• #3   11. apr 2010 Dækne kan ikke få fat.
    Motor får ikke nok strøm.

Det er virkelig irritererne når den går bagover smiley så lad værd med at ønske det smiley men ja, men lipo så skulle den kunne

• Nikolaj B
    Nikolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

#4   11. apr 2010 skulle mene at det kune få fat, da jeg har kørt på græs og asfalt.

Men strøm nok, hmmm.....jeg har prøvet med et 9,6v den blir vildere men ikke nok til at gå på baghjul.

• Nikolaj B
    Nikolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

#5   11. apr 2010 Hvaså med at den hakker når den skal igang, hvad kan dette skyldes?

Nogle gange vil den heller ikke køre framad, før man har ventet et øjeblik, ligesom signalet forsvinder, ville dette evt hjælpe hvis man satte 40mhz på i steder for 27mhz?

• #6   12. apr 2010 Det med at hakke ved start er normal, min gør det selv på 3S lipo smiley

Kommentér på:
stealth x09

Annonce