{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamiya Boomerang
  • #1   4. maj 2010 Jeg ved ikke om den umiddelbart kan fås i DK, men alle Tamiya forhandlere kan få den hjem.

Billigste sted jeg har set den er dog ved www.modelsport.co.uk

• #2   4. maj 2010 Ja, og genoptrykket er ligeså sjovt som originalen. smiley Den kører stadig som en pakke pølser, LOL..

• #3   4. maj 2010 Ja husker godt hvor "dårlig " den var, specielt hvir man kørte på grus og den pludselig ikke ville dreje eller rette op.

jef ville nu mest have den bare for at have den på hylden eller noget....

jeg er lige flyttet, fik roder op i ald mit rod, fandt de sørgelige rester af min gamle bil og blev lidt nostalgisk

• #4   4. maj 2010 Via ebay kan de fås for en slik - eller stellamodels.net har dem vist også på lager. Har også kraftigt overvejet en Boomerang igen ... men mmm mindes også noget med den kørte som en pakke pølser!

Er næsten i skrivende stund ved gøre mit Hotshot klar som "runner" men det pis driller ... efter lidt frem og tilbage er der noget der "bipper" og så vil den hverken frem eller tilbage før efter et par sekunder.

Speed controlleren er en futaba mc330c og anlæget er futaba 2 pl, speed controlleren har virket fint fint før og controlleren skulle kunne klare en motor ned til 13 turns - så med min 19 t Reedy motor burde det sgu virke. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!

• #5   4. maj 2010 Ja det er jo ikke køreegenskaberne på disse biler der trækker ;o)

Har selv lige fået 5 ældre Tamiyaer ind af døren inden for de sidste par uger, så nu skal der samles, og poleres ;o)

Kommentér på:
Tamiya Boomerang

Annonce