Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nitromekanikeren
  • #1   18. maj 2010 Det har han ikke, men han har nok lidt travlt fordi der er løb i weekenden på Skanderborg banen smiley

• #2   18. maj 2010 Hej Stefan,

Hvordan kan det være du spørger om det ?
    Jeg har ingen mail fået fra dig - og heller ingen telefonopringninger - og min hjemmeside fungerer så vidt jeg ved upåklageligt - Så hvorfor ?

NielsVangsøe - indehaver af benævnte hjemmeside som jeg ikke selv må nævne.

• #3   18. maj 2010 hey niels ringede i formiddags på det nr der står på din side og der var ikke nogen der tog den, har også skrevet til dig på din side og har ikke hørt noget......

• #4   18. maj 2010 har du et mobil nr så vi kan aftale noget?

• #5   18. maj 2010 Har hørt fra pålidelig kilde, at JC i Skanderborg med 99% sikkerhed bliver aflyst smiley
    De har store problemer med det vand som er kommet i den sidste uge.
    Og hvis der bliver afholdt løb på den, vil det ødelægge den smiley

• #6   19. maj 2010 Hej guter
    Har set og svaret din mail Steffan - indgået hos mig tirsdag 9.56 og svaret dig tirsdag 20.42. Jeg har jo også et liv ude for mig kontor, og vi går og forbereder JC3 i Skanderborg RC. Jeg har ingen ubesvarede opkald på min mobil - 2016 7671.
    Så det er måske nok lige uovervejet nok at skrive et indlæg her på sitet og spørge om jeg er lukket, fordi jeg ikke svarer en mail fra dig i løbet af no time. Det kan lynhurtigt få andre kunder til at få mis-tillid til min hjemmeside.

Roy F - som bestyrelsesmedlem i Skanderborg RC og medlem af DRCF´s offroad udvalg, kan jeg berolige dig med at JC 3 bliver gennemført som planlagt. Denne beslutning blev taget i går kl. 16.30. Det er da rigtigt at vi var noget bekymrede for vores bane pga de utrolige mængder vand vi har fået - men altså: vi gennemfører som planlagt. Se evt. www.skanderborgrc.dk

Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #7   19. maj 2010 det er så heller ikke det nr der står p din hjemmeside

• #8   19. maj 2010 Niels smiley
    Det lyder sku da RIGTIG GODT smiley
    Glæder mig til at komme over til jer i weekenden !!!

• #9   20. maj 2010 Det er så rigtigt Stefan - det får jeg lige lavet om !. Det er mit fastnet tlf. nummer som står på hjemmesiden....
    Mvh
    Niels

Kommentér på:
nitromekanikeren

Annonce