352 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Acceptere og afvisnig Acceptere og afvisnig
Sys her for tiden at der kommer rigtig mange rc'er ind uden nok beskrivelse, bare lige el, 20, 2 kg, ingen. Sådan står der ved rigtig mange og ville lige høre med jer andre hvad bilen skal ha før i indstemmer den??
Jeg går selv efter at der er nok billeder, både af selve bilen og chasis, og at der er skrevet nok tekst, og ikke kun som det tidligere eksempel.......
0 synes godt om
jan 2009
Følger: 34 Følgere: 36 RC-enheder: 29 Emner: 353 Svar: 999
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Hvorfor har du givet min mor lav??
jan 2010
Følger: 20 Følgere: 18 RC-enheder: 11 Emner: 45 Svar: 429
jan 2009
Følger: 42 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 263
feb 2010
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 7 Emner: 21 Svar: 64
jeg syns ikke det er vigtigt der står meget
jeg er helt enig med brian o det er for vattet med grunde for og imod
og så er jeg dybt uenig med SONID i at man skal stemme folk ud fordi man self er blevet stemt ud
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 222
Jon:
Fordi hun var ikke så god i går som hun plejer:(
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Det kan være svært for nogle at være upartisk men det bør man være når man ska afgøre om man acceptere eller afvise.
De krav jeg stiller for at jeg stemmer en enhed ind er jeg ofte blevet kritiseret for at de er for høje men det syntes jeg jo ikke de er, de er faktisk ganske enkle.
De krav jeg har er følgende.
1. Billederne er skarpe og lyse så man kan se hva de forstiller.
2. Godt med data som oplyser en masse ikke bare de mest basale ting som mange faktisk ikke engang gider at udfylde om bilen men da også gerne nogle af de ting som gør at man syntes bilen er fed eller hvis man selv har lavet noget ved den.
Jeg syntes ikke selv det er alverden at forlange. Jeg bestræber også selv på at folk ska få et godt indtryk af de enheder jeg selv opretter.
Acceptere og afvisnig