352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Acceptere og afvisnig Acceptere og afvisnig

Sys her for tiden at der kommer rigtig mange rc'er ind uden nok beskrivelse, bare lige el, 20, 2 kg, ingen. Sådan står der ved rigtig mange og ville lige høre med jer andre hvad bilen skal ha før i indstemmer den??
Jeg går selv efter at der er nok billeder, både af selve bilen og chasis, og at der er skrevet nok tekst, og ikke kun som det tidligere eksempel.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acceptere og afvisnig
  • #1   23. maj 2010 går efter det samme som dig

• #2   23. maj 2010 Jon
    Hvorfor har du givet min mor lav??

• #3   23. maj 2010 sys os det er lidt neder at de kommer ind med 1 linje og 5 billeder

• #4   23. maj 2010 selv da jeg oprettede min første bil var der billeder af den og lidt tekst, jeg blev osse afvist, så skal andre da ha samme behandling

• #5   23. maj 2010 gode billeder er det vigtigste for mig text skal der self være sys bare der skal stå mærke på el og turns og evt. hopups
    jeg syns ikke det er vigtigt der står meget

jeg er helt enig med brian o det er for vattet med grunde for og imod

og så er jeg dybt uenig med SONID i at man skal stemme folk ud fordi man self er blevet stemt ud

• #6   23. maj 2010 har set en baja der kom ind uden så meget tekst, og med 2 billeder, men en hbx med 20 billeder og ok tekst bliver afvist... det er latterligt.

Jon:

Fordi hun var ikke så god i går som hun plejer:(

• #7   23. maj 2010 Jeg syntes jo da det er et galleri så har man jo et ansvar for at dem som man stemmer ind opfylder de krav som reglerne forskriver og der er desværre mange som ikke har nogen sans for kritik og derfor bare stemmer revl og krat ind. Eller at det måske lige er en de kender såh selv om de billeder og den tekst som er opgivet er for at sige det mildt noget værre skrammel.

Det kan være svært for nogle at være upartisk men det bør man være når man ska afgøre om man acceptere eller afvise.

De krav jeg stiller for at jeg stemmer en enhed ind er jeg ofte blevet kritiseret for at de er for høje men det syntes jeg jo ikke de er, de er faktisk ganske enkle.

De krav jeg har er følgende.
    1. Billederne er skarpe og lyse så man kan se hva de forstiller.
    2. Godt med data som oplyser en masse ikke bare de mest basale ting som mange faktisk ikke engang gider at udfylde om bilen men da også gerne nogle af de ting som gør at man syntes bilen er fed eller hvis man selv har lavet noget ved den.

Jeg syntes ikke selv det er alverden at forlange. Jeg bestræber også selv på at folk ska få et godt indtryk af de enheder jeg selv opretter.

Kommentér på:
Acceptere og afvisnig

Annonce