659 visninger
|
Oprettet:
Vudering af fg 4wd {{forumTopicSubject}}
Hej hvad vil i vurdere at jeg kan få for min fg baja 4wd som jeg har til salg ? Mener ikke selv at 5200 kr er helt forkert
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
At spørge her betragtes som ofte som reklame for annoncen, hvilket ikke er tilladt.
Men hvis ingen vil købe den er det åbenbart for meget du forlanger.
Brugte biler er oftest svære at sælge. Der er for langt mellem hvad sælger ønsker og hvad køber vil give. Sælger syntes det er alle tiders bil, og har passer åååhhh så godt på den, køber ved ikke hvad den reelt har kørt og er nød til at gå ud fra at den er kørt i smadder.
Nogen har købt en benzinbil i "perfekt stand", "næsten ikke kørt" hvorefter den ikke kan starte og det viser sig at krumtaphuset er fyld med græs og sten fordi den har været kørt uden luftfilter.
Nogle annoncer siger "kun kørt 2 liter nitro....koblingen skal skiftes da den er slidt op" - det hænger jo ikke sammen.
Derfor er købere mistænksomme og derfor vil de ikke give så meget.
nov 2008
Følger: 28 Følgere: 24 Emner: 4 Svar: 14
Derfor køber jeg aldrig dyre ting hvis jeg ikke selv kan hente dem.
Jeg kunne godt tænke mig en vurdering af hvad bilen kan koste så jeg kan bestemme mig for om jeg skal beholde den eller ej
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Markedet giver dig svar. Sæt den gradvist ned indtil den bliver solgt eller når din smertegrænse.
Vudering af fg 4wd