{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Ahilan s du er for DUM!!!! {{forumTopicSubject}}

HEJ HER er et eksempel på en der ødelægger RCgalleri!!!!!

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4580

ahilan.. tag dig sammen... har været inde og se i samtlige annoncer og furums. og du vil altid købe noget. lige meget hvad det er.. men det jeg undre mig over er at du sådan set aldrig har købt noget ud over din mt2... og har set du har lavet en masse handler rundt omkring med lose ender. gider ikke at se på det mere... den ene dag fly næste dag bil med larve føder. og onroad osv osv.. der er ikke en ting du ikke har spurt om og sagt du var interreseret i.. fks var der en black magic 3.5ccm buggy motor tilsalg. den sage du osse du ville have og at du havde ledt efter den.. men du kan slet ikke komme sådan en i din bil. og du læste ikke engang hvad der stod ved den..

= du siger det kun for at holde fluerene væk fra halsen.... idiot.. man skrid væk fra rc galleri..

eks:
hey hvad skal du have for din mini-t
kr hej vil du sælge den for 1500
hey hvad siger du til vores handel
jeg vil mega gerne købe din r/c
hey er den tilsalg
hey vil du sælge den
det tog ca 2min at finde

citat fra ghost
pakke

Hvaaa har du sendt den pakke som du skulde have sendt for over en uge siden??!!! Jeg må sige at jeg stoler ikke på dig mere. For det er ikke første gang du ikke har holdt hvad du lovede!!!! Der har ikke været andet end problemer med dig siden du begyndte at skylde mig penge for 4 – 5 måneder siden!!!!

Jeg overvejer MEGET at oprette en indlæg om dig og dit snyd og bedrag inde i forummerne!!!! Jeg ved at der er en del andre der også har haft problemer med dig og dit snyderi før!! Forstår ikke hvordan nogle vil have dig med i en web shop!! Det må jo være fordi at de ikke kender dig godt nok!!!! Hvordan kan man have sådan en shop hvis kunderne aldrig får sine ting?! Kan du ikke se at det er lidt respekt løst??

Ghost

jeg kender ham fra skolen. og han er bare en lille en på 13år ca der ikke ved en skid...

MIKE THOMSEN.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ahilan s du er for DUM!!!!
Kommentér på:
Ahilan s du er for DUM!!!!

Annonce