361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til justering af heli i Køge.. Hjælp til justering af heli i Køge..

Hej med jer..

Er der nogen fra Køge der kunne give mig en hånd med at justere min nye art-tech genius 500. Jeg har købt den af en gammel mand som ikke vidste så meget om det, men jeg må indrømme at jeg ved det heller ikke smiley Det er mit næste skridt i flyvningen, men jeg har brug for lidt grundlæggende instruks omkring det. Er der nogen der kan hjælpe.????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til justering af heli i Køge..
  • #1   16. aug 2010 vil meget gerne hjælpe til men det kræver du har muglighed for at komme her ned til mig i nykøbing f send en e-mail til tmamail@hotmail.com
    med beskeden hjælp til heli.
    hvis du ønsker et tlf nr og adresse

• #2   16. aug 2010 Tag en tur op til Greve RC, der er da masser af heligutter.

• #3   16. aug 2010 det apsolut ikke for at prale men ham jeg ville have dig med hend til er såvit jeg hved en af di meget få her i landet der har satifikat til at, oplære folk til at blive instruktører og arbejder fortiden i nyrc butikken vi har her nede han er hjælpsom selv om man ikke lige skal købe noget der.
    har det interadse garentere jeg at din heli kommer til at spille max

• #4   17. aug 2010 tak til alle.... jeg overvejer lige tingene.. har ikke lige så meget tid i øjeblikket smiley men tusind tak.ø

Kommentér på:
Hjælp til justering af heli i Køge..

Annonce