729 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Spektrum DX6i /Spektrum DX5e lære/elev Spektrum DX6i /Spektrum DX5e lære/elev

Hej har købt en Spektrum DX5e til min DX6i så jeg kan bruge lære/elev,men har fået et lille problem.Når jeg sætter stikkene i begge sender virker alt undtagen at det ene kringror det flapper fast op af,alt andet virker og køre den rigtige vej.

Jeg har ikke stillet på noget overhovede i 6i ren kan det være der problemet ligger ?

Jeg kan nemlig ikke finde noget i menuen om lære/elev og mener at der skal stilles noget med noget slave /Master.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum DX6i /Spektrum DX5e lære/elev
  • #1   13. aug 2010 Kan se at du har 2 servo'er til krængeror, hvis du har monteret dem på henholdsvis AIL og AUX. så tror jeg at dit problem er at DX5'ern ikke har AUX kanalen og derfor konflikter.

Derudover skriver de i manuelen til DX6i'ern at det anlæg den kobles sammen med skal stå helt ens i alle indstilinger

Men hvordan den finder ud af hvilken der er master og slave ved jeg ikke, der står heller ingen ting i manuelen.

• #2   13. aug 2010 Hej Brian F
    Der har du vist fat i noget det havde jeg ikke lige tænk på,jeg må så sætte et Ykabel i i stedet for æv æv.

Tak for svaret /hjælpen

Jesper

• #3   15. aug 2010 Hej igen Brian F du havde ret det var fordi det ene kringror sad i aux så jeg sad et ykabel på kringror så nu virker det smiley

Endnu en gang tak

Jesper

Kommentér på:
Spektrum DX6i /Spektrum DX5e lære/elev

Annonce