1.098 visninger
|
Oprettet:
små problemer med styring {{forumTopicSubject}}
Jeg har en baja 5b, som har tendens til at styre sig selv i små træk når jeg kører... hvis jeg f.eks kører ligeud med fuld gas og ikke drejer eller rører drejehjulet, så kan den godt lige finde på, at give et lille hak mod enten højre eller venstre. når jeg så f.eks giver bundgas, så kan den godt lige finde på at slippe gassen selv, tage fat, slippe igen, og så tager den fat konstant efterfølgende først.. sådan i hurtige træk altså. og det gælder lige fra jeg giver fuld gas.... det er pisse træls, og undrer mig lidt over, om det kan være for dårlige batterier jeg bruger i min sender? andre forslag?
HÅBER FOLK VED HVA JEG MENER
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 13
sep 2007
sep 2007
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.630
Hvad bruger du af fjernstyring? 27 mhz og især AM forstyrres meget let og det kan give sitrende styring og gas også.
jul 2005
Hvis du ikke har bør du købe det hurtigst muligt, da den kan redde din bil og andres skinneben, hvis styringen svigter helt.
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 4 Emner: 51 Svar: 198
sep 2007
jul 2005
En failsafe giver kun en smule tryghed, men på en benzinbil er en Killswitch en nødvendighed, for de biler er altså rimelig farlige på grund af deres vægt og hastighed. Killswitchen slukker motoren ved strømudfald, hvis sender og modtager ikke 'kan snakke sammen mere' og hvis du slukker senderen.
små problemer med styring